כמה עולות הסעות לנתב"ג?

הסעות לנתבג

הסעות לנתבגאחד השירותים הפופולאריים ביותר בתחום התיירות בשנים האחרונות הוא הסעות לנתב"ג. זהו שירות ייחודי המבטיח המון יתרונות ללקוחות פרטיים, משפחות, אנשי עסקים, וכל מי שרוצה לנצל היטב את זמן החופשה העומד לרשותו. עם שירות הסעות לא צריך לבזבז כסף ואנרגיות על חיפוש חניה עבור הרכב הפרטי. ההסעות יוצאות מכל רחבי הארץ ומבטיחות נוחות אופטימאלית. הן מבוצעות על ידי נהגים מנוסים, המכירים היטב את הדרך לנתב"ג, ויכולים לעזור ללקוח להגיע אל כל טיסה בזמן.

העלות של הסעות לנתב"ג משתלמת בהשוואה לכל אלטרנטיבה אחרת. תחבורה ציבורית היא לא רק יקרה, אלא גם מסורבלת, ואי אפשר לסמוך עליה, בעיקר בטיסות שמיועדות לצאת באמצע הלילה. במקביל, המחיר של נסיעה במונית עלול להגיע למאות שקלים לכל נוסע, ולכן גם זו אופציה לא אטרקטיבית. הסעות לנתב"ג מתומחרות על פי מרכיבים קבועים, והן תמיד יהיו זולות יותר עבור הלקוח.

מה המרכיבים המשפיעים על המחיר?

חברות המציעות שירותי הסעות יודעות, כי יש צורך בהצעות מחיר אטרקטיביות על מנת ליצור עניין בקרב הלקוחות. כתוצאה מכך קיימים מרכיבים קבועים יחסית המשפיעים על המחיר:

תקופה בשנה

הסעות בתקופת הקיץ יקרות יותר מהסעות בחורף. כמו בכל תחום אחר, גם בעולם ההסעות המחיר הוא פונקציה של ביקוש והיצע. בתקופת הקיץ הביקוש עבור הסעות ומספר הרכבים נשאר זהה, אולם חלק מהחברות נערכות לכך מראש. כדאי לברר מול נציגי החברה מה המחיר הצפוי ומה הוא כולל.

איזורי יציאה

יש הבדל משמעותי בין הסעות לנתב"ג מירושלים או מגוש דן, לבין הסעות דומות מהצפון או מהדרום. בכל מקרה מדובר על אופציה זולה, וזאת על אף פערי מחירים של עשרות אחוזים.

בקשות מיוחדות

יש הרבה נוסעים המנצלים את צי הרכבים של חברות ההסעות על מנת להעלות בקשות מיוחדות. בין היתר, בקשות אלו יכולות להיות איסוף של נוסעים נוספים, העמסת מטען חורג, הפסקות, המתנה ארוכה וכדומה.

סוג הרכב

הסעות סטנדרטיות מתקיימות במיניבוס או במידיבוס. במידה ומדובר על תקופה עמוסה או הסעה היוצאת מתחנה מרכזית ומבוקשת, יכולה החברה לבצע אותה עם אוטובוס. בחירה ברכב אחר עבור לקוחות VIP, אנשי עסקים, מפורסמים וכדומה יכולה להעלות את המחיר, וכדאי לקחת זאת בחשבון.

טווחי מחירים

מונית פרטית לנסיעה לנתב"ג תעלה בערך 100-200 ש"ח לכל נוסע, לעומת מחיר כמעט דומה עבור הסעה למשפחה שלמה. הדבר החשוב הוא לבדוק האם חברת ההסעות מבצעת את השירות, לברר לגבי התנאים המוקדמים, ולוודא כי אין תוספות תשלום בלתי צפויות.

לסיכום, טווח המחירים של הסעות לנתב"ג מקל על ישראלים שיוצאים לחופשה וגם על תיירים המבקרים בארץ. ההסעות מציעות יתרונות רבים, והן מהוות חלק בלתי נפרד מהשירות ללקוח ולצרכן שרוצה לטוס לחו"ל.

עורך: רונה רון מחברת א. ברזני הסעות בע"מ

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן