כמה עולה מעקב של בלש פרטי

לא כל אחד יכול להיות בלש פרטי, אחת התכונות הבולטות אשר חשובות של חוקר פרטי הינה הדיסקרטיות. אנשים אשר פונים לשירותי בלש פרטי עושים זאת בהצנעה. לפעמים מדובר בבעיות אינטימיות שלאותם אנשים חשוב שבעיות אלו לא ייחשפו ברבים, האדם שמגיע לבלש הפרטי חושף את עצמו ולא לכל אחד קל לעשות זאת, ולכן השמירה על הדיסקרטיות חשובה כל כך. תכונה חשובה שמתקשרת לתכונה של הדיסקרטיות הינה אמינות. כאשר אדם מגיע לבלש הפרטי הוא משתף אותו בבעיות אישיות ואינטימיות או מציג בפניו סוגיה סבוכה כל שהיא, כך או כך לא קל לאדם אשר חושף את עצמו. גם תהליך החקירה עצמו עשוי להיות ארוך ומייגע וחשוב שייווצר קשר טוב בין הצדדים. חוקר טוב הוא ראשית כל בן אדם אמין שניתן לסמוך עליו ולספר לו את הפרטים האישיים ביותר.

מעקבים

מעקבים –

* מעקבים אחרי בן זוג לצורך איסוף מידע כללי – מעקבים אשר כלולים בנושאים כלכליים בין בני הזוג בכל שלב בחייהם: זיקה לחברות נוספות ונכסים נוספים, בדיקת פדיון כספים, איתור כספים או איתור נכסים כולל איתור פעילות כלכלית נסתרת. מעקב זה יכול להתבצע בעת הגשת בקשת תביעת גירושין.

* מעקבים אחרי בן זוג לחשיפת בגידה – מעקב שמטרתו לבדוק בתהליך הגירושין או לפניו האם התבצעה בגידה על ידי אחד מבני הזוג לצורך חשיפת בגידה. המעקב יכול להתבצע כחלק מחקירת אישות מול אחד מבני הזוג. שירות נוסף שמבוצע הוא ביצוע פעולות לבדיקת חדש האזנה בטלפון וחשיפת ציוד האזנה.

* מעקב עסקי – מעקב לצורך איסוף מידע ומודיעין בשוק העסקי, איסוף מודיעין תחום העיסוק של החברה וחברות מתחרות בתחום קניין רוחני וחקירת זכויות יוצרים וזיוף.

* מעקבים בחוץ לארץ – ניהול של חקירה מחוץ לגבולות המדינה במגוון נושאים, כגון: בגידות של בני זוג, חקירות מסחריות כלכליות וחקירות מהימנות, איתור חייבים בחוץ לארץ, איתור בני משפחה, מעקב לצורך אימות זהות של אדם וכדומה.

מחירים מומלצים במשרדי חקירות –

* שעת מעקב, חוקר פרטי, שני אנשים – שלוש מאות עד חמש מאות ₪.

* חקירה כלכלית בסיסית, מציאת רכב, דירת מגורים, ומקום עבודה – אלפיים עד ארבעת אלפים ₪.

* חקירה כלכלית מודיעינית – בדיקת חובות, חובות תיקי תביעה, מצב משפטי, קרנות השתלמות, ביטוחי חיים ונדל"ן מעמיק – ארבעת אלפים עד ששת אלפים וחמש מאות ₪.

לסיכום, אנשים אשר פונים לשירותי בלש פרטי עושים זאת בהצנעה. לפעמים מדובר בבעיות אינטימיות שלאותם אנשים חשוב שבעיות אלו לא ייחשפו ברבים, האדם שמגיע לחוקר הפרטי חושף את עצמו ולא לכל אחד קל לעשות זאת, ולכן השמירה על הדיסקרטיות חשובה כל כך. תכונה חשובה שמתקשרת לתכונה של הדיסקרטיות הינה אמינות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן