כמה עולה סלון מעוצב?

סלון מעוצב יכול לעלות אלפי שקלים והוא גם יכול לעלות עשרות אלפים. מדוע יש הבדל במחיר? מה משפיע על המחיר? הנה כמה דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם רוכשים את הסלון הבא שלכם.

מה גודל הסלון המבוקש?

המחיר של הסלון המעוצב הבא שלכם יכול להיות גבוה יותר ככל שהוא יהיה גדול יותר. זה אולי פרמטר שקצת תשכחו לצד הפרמטרים האחרים, כמו עיצוב הסלון והחומרים שבו שעליהם עוד נרחיב בהמשך, אך הוא המשמעותי ביותר. אם אתם רוצים סלון שזלונג גדול לבית של חמישה חדרים כנראה שהמחיר שלו יהיה הרבה יותר יקר גם מסלון יוקרתי יחסית שיתאים לדירה של שלושה חדרים, שכידוע בדירות אלו הסלון הרבה יותר קטן. ככל שיהיו יותר חלקים בסלון, כמו למשל הדומים או כורסאות, המחיר שלו יעלה יותר.סלון מעוצב

מה סוג החומרים בסלון?

אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה סלון מעוצב תשאלו את עצמכם איזה סלון אתם רוצים: סלון מעור או סלון מבד? אחרי שתבינו מה התשובה תצטרכו לשאול את עצמכם איזה סוג של חומר בדיוק, הרי יש כמה סוגים של עור ויש כמה סוגים של בדים. ככל שהסלון יהיה עשוי מחומרים איכותיים יותר כך המחיר שלו יהיה גבוה יותר אך חשוב לזכור זה לא רק עניין של נוחות ומיתוג, אלא גם של עמידות. יש סלונים מעור שיהיו יקרים מאוד גם בגלל שמדובר בעור עמיד מאוד לטווח הארוך כך שאתם לא צריכים להחליף אותו בשנים הקרובות.

אלו עוד אלמנטים יש בו?

יכול להיות שבסלון שאתם רוצים לרכוש יש אלמנטים שמייקרים אותו משמעותית. תוכלו להישאר עם האלמנטים הללו, להחליף אותם, לוותר עליהם או לחפש סלון אחר. זה אולי החיסרון הגדול בלקנות סלון מוכן שכולל גם שידה קטנה עם מראה, מזנון לטלוויזיה וגם שולחן לסלון. המחיר בדרך כלל יהיה גבוה יותר גם כי אתם קונים הכל בעסקת חבילה שנחשבת לנוחה יותר וגם העיצוב מושלם הרי החפצים והרהיטים מתאימים זה לזה. האלמנטים הללו יכולים לכלול גם גופי תאורה, פריטי נוי ועוד פריטים רבים וכך המחיר יכול להיות הרבה יותר גבוה.

אז כמה עולה סלון מעוצב?

אחרי כל הנתונים והגורמים שדיברנו עליהם במאמר האחרון הגיע הזמן לדבר על מה שחשוב באמת, על המספרים. למרות שקשה מאוד לדבר על המחיר כי הרי יש גורמים רבים שמשפיעים עליו אפשר לומר שסלון מעוצב יעלה לכם לפחות 4000 שקלים אם תבחרו את הסלון הכי בסיסי שיש. סלון גדול יותר יכול לעלות 6000 שקלים ואם תרצו רף איכות גבוה יותר, כמו למשל פריטי עיצוב רבים שיבואו עמו או סלון מעור, המחיר יהיה לפחות 10 אלף שקלים. כמובן שיש חשיבות גם למקום ממנו תקנו, ביצוע סקר שוק יכול להוזיל עלויות רבות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן