כמה עולים מנדפים למטבח?

מנדף גדול יותר יקר יותר

יש חוק אחד ברור, ככל שהמנדף יהיה גדול יותר כך הוא יהיה יקר יותר. אפשר להבין מדוע יש יחס ישר בין הגודל למחיר הרי ככל שהמנדף יהיה גדול יותר כך למעשה יש צורך להרכיב אותו מחומרי גלם בכמויות גדולות יותר נירוסטה למשל היא אינה מתכת זולה וככל שהמנדף יהיה גדול יותר הוא גם יהיה יקר יותר. חשוב לזכור כי המנדף יכול להיות גם יעיל למרות שהוא קטן ולכן אין לקשר בין הגודל שלו ליעילות שלו, אך כמובן בגבול מסוים. מנקודה מסוימת אם המנדף לא יהיה גדול מספיק הוא פשוט לא יהיה יעיל ולכן זה פרמטר די יציב שאין לכם אפשרות לשנות, כי ההתאמה היא בהתאם למקום הבישול.

סוג המנדף משפיע על המחיר

למרות שהגודל הוא פרמטר חשוב ואולי גם אחד החשובים ביותר שיש, חשוב לזכור כי יש השפעה משמעותית גם לסוג המנדף. יש מנדפים מפח מגולוון, יש מנדפי אלומיניום ויש גם מנדפים מנירוסטה. ככל שהמנדפים יהיו מחומרים יותר עמידים כך למעשה הם יוכלו להיות יקרים יותר אך משתלמים יותר לטווח הארוך. מנדף מנירוסטה לא יחליד וגם יהיה מעוצב במיוחד. חשוב לזכור כי המנדף יכול להיות יקר יותר גם לפי העיצוב אם כי זה כבר תלוי ביצרן. בסופו של דבר יש גם בתחום המנדפים מותגים נחשבים יותר ומותגים נחשבים פחות וזה משהו שתבינו במהלך סקר השוק שתבצעו.

מנדף איכותי יקר אך משתלם

עד כה דיברנו על עיצוב, על החומרים שמרכיבים את המנדף ועל הגודל שלו, אך יש עוד פרמטר חשוב אחד שאתם חייבים להכיר. יש מנדפים שיהיו פשוט יעילים ועמידים יותר בגלל המערכת שלהם או שיטות התחזוקה והניקוי שלהם. למשל, יש מנדפים שיכולים להתפרק ואז יותר קל לנקות אותם. יש מנדפים שיש בהם תעלות ניקוז לכל השומני שיכולים להצטבר בהם ואז הם יהיו עמידים יותר ונוחים יותר לשימוש. חשוב זלכור שיש מנדפים שקל יותר להתקין מאחרים כאשר גם ההתקנה עצמה תעלה לא מעט, לעתים כמה מאות שקלים.

מנדפים

תלוי בסקר השוק שתבצעו

ככל שמבצעים סקר שוק מקיף ומעמיק יותר כך ניתן להגיע למחירים רבים יותר, ובסוף תקבלו הצעה משתלמת יותר. יכול להיות שתרכשו מנדף במחיר גבוה יותר למרות שמדובר בדיוק באותו המנדף. מצב כזה יכול היה להימנע על ידי סקר שוק וחשוב גם לציין את האפשרות לקנות מנדף יד שנייה שיעלה הרבה פחות.

טווח מחירים

המחיר של מנדפים למטבח יכולים להגיע לעתים למעל 20 אלף שקלים. למה המחיר כה גבוה? ואיך זה שיש אנשים שקונים מנדף למטבח ב-2000 או 3000 שקלים בלבד? על המחיר של מנדף משפיעים פרמטרים רבים וזה הזמן להבין את כולם. כך תוכלו להבין מה יהיה המחיר של המנדף שלכם בפועל.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן