כמה עולה פאה?

פאה

כאשר אתם או אתן עומדים לרכוש פאה,במחירים סבירים ושווים לכל נפש, עליכם לדעת כי פאה כמו כל מוצר אסתטי היא עניין של איכות.
האיכות במקרה של אביזר שיער שכזה מקרינה באופן ישיר על המראה שלך ולכן אם אתן באמת רוצות פאה ברמה גבוהה, פאה שתחזיק מעמד לשנים ארוכות, פאה שלא תתפרק ולא תתבלה בקלות עליכם להשקיע מעט יותר, וההשקעה כמובן משתלמת.

סוגי פאות ועלויות

קיים מבחר של חנויות פאות הפרוש ברחבי הארץ, חנויות המובילות ביותר בתחום ועם החנויות הללו כגון חוה מנדלבוים יבואנית הפאות המקצועית וחנויות ויבואנים נוספים.

פאה
• פאות סטנדרטיות (סינטטיות) – פאה המיוצרת בסין בעלת סיבים סינטטיים ושיער מעובד.
עלות של פאה נע בין 300 – 900 ₪
• פאות רפואיות – הינו שם כללי לפאות הנחבשות עקב צרכים רפואיים ונשירת שיער.
כמובן המחירים אינם חד משמעיים ונעים בין 300 – 10000 ₪ תלוי בסוג הפאה.
• פאות קאסטם (פאה אישית / טבעית) – נחשב להיילייט של הפאות, מדובר בפאות המעוצבות באופן פרסונלי ללקוח על פי צורת ראשו,תווי פניו.
בניית הפאה נעשית באופן ידני. הפאה מורכבת משיער טבעי בלבד.עלות מתחילה מ 2400 ₪ ובהתאם לאורך שיער הפאה והעיצוב יכול המחיר להגיע מעל 5000 ₪ והתוצאה מדברת בעד עצמה.
• פאות בשילוב אביזרים לשיער – פאות סטנדרטיות אליהן הוסיפו סיכות ואבזור מיוחד לעיצוב.
המחיר נע בהתאם לאביזר (אקססורייז) אשר מייקר את הפאה ב 100 – 300 ₪

קבלו ייעוץ לפני רכישת פאה

אם אתן צריכות עזרה בבחירת הפאה הנכונה יש חנויות הנותנות ייעוץ במיוחד בשבילכן, יעוץ מקצועי אישי ואמין לכל לקוחה, צרו קשר עם החנות הקרובה לביתכן.

לרשותכן חנויות מקצועיות בתחומן בירושלים, רמת גן, חיפה, בצפון, באשדוד , אלעד, גבעת שמואל, בראשון לציון ובתל אביב, כל חנות היא עולם בפני עצמו של מגוון עשיר של פאות המתאימות לכל אירוע ולכל מטרה.

יבוא פאות מחוץ לארץ

ישנם יבואני פאות המספקים חלק מהפאות הטובות ביותר היום בשוק במחירים אטרקטיביים.
יבוא פאות הוא מעשה אומנות להתאים באופן מדויק ומושלם את הפאה ללקוחה.
מותג הפאות המוביל כיום הוא – אלן ווילה – Ellen Wille פאה של המותג נחשבת יוקרתית
מחיר פאה מיובאת כזו נע בין 2500 ₪ – 5000 ₪ .
כל הפאות המיובאות הן ברמת גימור ואיכות מהגבוהות בעולם, עם בקרות איכות אירופאיות. אנחנו עומדים מאחורי הפאות שלנו ואחראים לטיב הפאה ולאיכותה, אחריות והתחייבות אישית מלאה.
יבוא פאות דורש מקצועיות והבנה, כמו בתחום האופנה והטקסטיל, החידוש וההתחדשות הן מילת המפתח, אנחנו מבטיחים לכן את הפאות המובילות ביותר היום בשוק. אנחנו משתדלים להתעדכן באופן קבוע בדגמים השונים היוצאים אל השוק, ולהרחיב את המלאי, כך שכל אחת ואחת תוכל למצוא את הפאה המתאימה במיוחד עבורה.
חוה היא יבואנית מובילה לעסקים וגם באופן פרטי לאנשים המעוניינים בפאה ייחודית בהתאמה אישית, פנו אלינו ונעזור לכן למצוא את מה שמתאים ביותר בשבילכן, למצוא את הפאה שנוצרה במיוחד עבורכן.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן