כמה עולה מגהץ קיטור?

כמה עולה מגהץ קיטור?

העלות של מגהץ קיטור מושפעת מעוצמת האדים, ההספק, ההבדל בין דגם רגיל ואנכי וסינונים נוספים כגון סוג החיבור או קיבולת מכל המים. באופן כללי מדובר על טווח מחירים רחב שיכול להתחיל בכמה מאות שקלים ולהגיע לאלפי שקלים, אך חשוב יותר לדעת איך מחשבים אותו

מגהץ קיטור מכיל מכל מים ומערכת מובנית להגנה מפני אבנית. תכונות אלו מאפשרות למגהץ להפיק קיטור בטמפרטורה גבוהה, מהר ובאופן מדויק ויעיל. באמצעות הקיטור ניתן לשפר את הביצועים של המגהץ ולחסוך את הצורך בהפעלת מאמץ פיזי. כמו כן, המערכת להגנה מפני אבנית עוזרת לשמור על המגהץ תקין וחוסכת הוצאות תחזוקה.

חשוב לבחור מגהץ סטימר עם מנגנון כיבוי אוטומטי לבטיחות מרבית. יש לאחסן את המגהץ במקום המומלץ על ידי היצרן, להרחיק אותו מהישג ידיהם של ילדים ולהשתמש במצב אקולוגי לחיסכון באנרגיה. מבחינת מחיר, כדאי לדעת איזה גורמים משפיעים על העלות של מגהץ קיטור.

איך קובעים את המחיר של מגהץ קיטור?

העלות של מגהץ קיטור אינה קבועה אלא דינאמית. הנה למשל מספר פרמטרים שקובעים אותה:

עוצמת האדים

נתון אובייקטיבי על עוצמת האדים מתאר את כמות אדי המים שאותם המגהץ מפיק במשך כל דקת פעולה. ככל שעוצמת האדים גבוהה יותר, כך הגיהוץ יהיה מהיר ונוח והמחיר גבוה יותר.

הספק

רוב המגהצים מגיעים בהספק גבוה של מעל 2,250 ואט, אך יש מגהצים זולים יותר בהספק של עד 1,500 ואט. חשוב להתאים את ההספק לאופי הגיהוץ ולכמות הבגדים שרגילים לגהץ מדי יום או במהלך השבוע.

אנכי או רגיל

מגהץ קיטור אנכי עולה יותר ממגהץ רגיל. היתרון שלו הוא גיהוץ קל יותר הודות לעמוד תמיכה מתכוונן ייעודי, בעוד החיסרון הוא מחיר גבוה והעובדה שלוקח זמן להתרגל אליו.

המפרט המלא

חשוב להשוות בין דגמים של מגהץ קיטור לפי המפרט המלא המתואר על ידי היצרן. כך רואים את ההבדלים בין מגהץ עם או בלי וסת אדים, מכלי מים גדולים לעומת קטנים ומגהץ שדורש כבל חשמל לעומת כזה שעובד ללא כבל אלא בטעינה.

מה טווח המחירים המקובל בתחום?

מגהץ סטימר אנכי ללא קרש גיהוץ בהספק של 1,500 ואט עולה 300-550 ש"ח, בעוד מגהץ קיטור עם קיבולת מכל מים של 1.9 ליטר והספק של 2,600 ואט בכבל חשמל יעלה 890-1,520 ש"ח.

 מגהץ קיטור עם קיבולת מכל מים של 1 ליטר ועוצמת אדים של 85 גרם יעלה 440-800 ש"ח ומגהץ מקצועי עם תפוקת אדים של 700 גרם לדקה ו-2,600 ואט יעלה 1,400-1,800 ש"ח.

בנוסף, חשוב לבחור את המגהץ גם לפי המחיר וגם לפי תקופת האחריות. לרוב, מגהצים של חברות אמינות יעלו קצת יותר אך יגיעו עם תקופת אחריות ארוכה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן