כמה עולה מיטה יהודית לחדר שינה?

מיטה יהודית שמאפשרת הפרדה לשתי מיטות שונות מתומחרת לפי פרמטרים ובהם מידות, סוג ההפרדה, צבע ותוספות. באופן עקרוני, המחיר הממוצע עומד על 2,500 ש"ח ויש מבצעים שמהם אפשר ליהנות כדי לחסוך בהוצאות בלי להתפשר על איכות חומרי הגלם

טווח המחירים הממוצע עבור מיטה יהודית לחדר שינה עומד על 2,000-3,000 ש"ח. אמנם יש דגמים יקרים במיוחד של שיכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים, אבל הם נדירים מאוד ולרוב לא קיימים בחדרי שינה סטנדרטיים. בנוסף, הפרמטרים שמשפיעים על המחיר של המיטה פחות או יותר חוזרים על עצמם אצל כל יצרן. אז כדי לבחור את המיטה המתאימה ולעמוד בתקציב, חשוב להתמקד בגורמים הרלוונטיים המשפיעים על המחיר.

המבנה של מיטה יהודית

כל סוג של מיטה יהודית לחדר שינה מתאפיינת בכך שהיא מאפשרת הפרדה. האפשרות להפריד את המיטה הזו לשתי מיטות שונות היא למעשה זו שמייחדת אותה ממיטה רגילה. עם זאת, יש הבדל בין המחיר של מיטה שבה ההפרדה היא על בסיס ראש משותף עם חזית משותפת – כאשר מיטה אחת מחוברת לראש ולחזית והשנייה זזה – לבין מיטה בעלת ראש משותף ושתי חזיתות או מיטה בעלת 2 ראשים ו-2 חזיתות. ככל שההפרדה מתוחכמת יותר, כך המחיר יעלה.

איך המידות משפיעות על המחיר?

גורם אחר שמשפיע על המחיר של המיטה מכל סוג הוא כמובן המיטות. כאן דווקא אין הבדל בין המיטה היהודית לבין המיטה הרגילה, כי המידות הן תמיד פקטור מכריע: מיטה רחבה וארוכה תעלה יותר ממיטה צרה וקצרה. בשביל להתאים את המיטה לצרכים ולאופי השימוש, חשוב לקחת מידות מדויקות של חדר השינה ולהתייעץ עם בעלי מקצוע.

השפעת הצבע על המחיר

עיצוב מיוחד של המיטה דורש תוספת מחיר ותשלום. העיצוב המיוחד יכול לבוא לידי ביטוי בצבע ספציפי שנבחר על ידי הלקוחות, או בתוספות שונות כגון ארגזי מצעים. בנוסף, יש גם הבדל בין חומרי הגלם שבהם משתמשים כדי לייצר את התוספות – כמו למשל המחיר של ארגזי מצעים מעץ סנדוויץ' פשוט יחסית לעומת ארגזי מצעים במידות דומות אבל מעץ מלא.

איך בוחרים מיטה איכותית בלי לחרוג מהתקציב?

עלות של כמה אלפי שקלים הופכת את הבחירה של המיטה לסוגיה מורכבת. מצד אחד, כולנו רוצים לישון על מיטה איכותית שתספק לנו חוויה מושלמת לכל אורך הלילה. מצד שני, אף אחד או אחת מאיתנו לא מעוניינים לחרוג מתוך מסגרת התקציב. יתרה על כך, כללי ההלכה קובעים איך בדיוק צריכה להיות בנויה מיטה יהודית ומהו המבנה התקין עבורה. לכן ההיצע של האפשרויות אולי גדול, אבל קיימת בכל זאת מגבלה מסוימת של תקציב ודרישות.

החשיבות של בחירת מיטות איכותיות

הדבר הנכון לעשות הוא להסתכל על המחיר כחלק מתוך מערכת שיקולים רחבה יותר. כך מבינים שהמחיר אולי חשוב, אבל הוא ממש לא הפקטור היחיד שמכריע. מלבד המחיר, צריך לבדוק מאיזה חומרי גלם המיטה מיוצרת, האם היא כשרה לפי ההלכה, איזה חברה מייצרת אותה, כמה שנות אחריות מקבלים עליה, האם המחיר כולל הובלה וכן הלאה. 

המלצות על מיטה יהודית לחדר שינה

מבצעים והטבות שמפורסמים באמצעי התקשורת יכולה לסייע להשיג מיטות יהודיות במחירים נוחים. במקביל, כדאי להישאר עם אצבע על הדופק ולהתייעץ עם הצוות שלנו. אמנם על טעם וריח קשה להתווכח, אבל המלצה אמינה של מזרני המלך תעזור לכם לדעת באיזה דגמים להתמקד. 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן