כמה עולה פנסיון לכלבים – כל מה שחשוב לדעת

פנסיון כלבים
פנסיון כלבים
פנסיון כלבים

 כולנו זקוקים לחופשה, בין אם קצרה או ארוכה. שגרת היום יום, גורמת לנו לעיתים לרצות לקחת הפסקה, לנסוע לחופשה, לנקות את הראש וליהנות מבילוי ללא כל דאגה כזו או אחרת. כדי שזה אכן יקרה בפועל, כל שעלינו לעשות הוא לדאוג לחופשה מן העבודה, לחפש מקום אליו נרצה לטוס ולנפוש, לסגור מלון במקום ולחכות ליום הטיסה. אך יש משהו עוד יותר חשוב אשר עלינו לדאוג לו. לכל משפחה בעלת כלב בבית, יש את הצורך כמובן לדאוג לכלב למקום לשהות בזמן החופשה שלה. בדיוק לשם כך ניתן לרשום את הכלב לפנסיון, בו יטפלו בו במשך התקופה בה אתם בחופשה, ותוכלו לטוס בראש שקט לגמרי מן הבחינה הזו ללא כל עוררין. אז כמה עולה פנסיון לכלבים? הכל בהמשך.

הפרמטרים המשפיעים על עלות הפנסיון לכלבים

כאשר נשאלת השאלה "כמה עולה פנסיון לכלבים?" אז כמובן שהמחיר אינו אחיד, ומשתנה ממקום למקום בהתאם לפרמטרים שונים, הנה כמה מהם:

  • ארוחות – בדומה לפנסיון במלונות, גם במקומות שונים יש דגש על כמות הארוחות לכלבים. כמובן שהמינימום הוא 2 ארוחות ביום, אך ישנם מקומות המקפידים על יותר ארוחות או על אוכל יותר איכותי, וזהו פרמטר המשפיע על המחיר.
  • משך התקופה – כמובן שמשך התקופה משפיע על המחיר, במידה והכלב ישהה שבוע, המחיר יהיה זול יותר משבועיים. עם זאת, הכוונה במשך התקופה היא לא רק לזמן, אלא גם לעלות בהתאם. כלומר, ישנם מקומות שאם ההשתהות של הכלב היא יותר מחודש, המחיר ליום יהיה זול יותר.
  • שירותים נוספים – מקומות רבים מקפידים על שירותים נוספים שלא נמצאים בכל פנסיון כמו: מקלחת, וטרינר חירום 24 שעות, פעילויות וטיולים, הענקת תשומת לב וכדומה. כמובן ששירותים אלו כרוכים בעלות נוספת.

אז כמה עולה פנסיון לכלבים בסופו של דבר?

העלות הממוצעת לפנסיון לכלבים נעה בין 60 שקלים ליום לבין 100 שקלים ליום, בהתאם למקום ושירותיו. ההמלצה היא כמובן במידה ואתם נוסעים לתקופה ארוכה של מעל חודש, מומלץ להשקיע בפנסיון בעל מגוון שירותים לכלב.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן