כמה עולה שירות עו"ד פלילי? כל מה שחשוב לדעת

עורך דין פלילי
עורך דין פלילי
עורך דין פלילי

 עורך דין פלילי הוא בעצם עורך דין המומחה בתחום הפלילים. חשוב להבין כי עורך דין פלילי או כל עורך דין המומחה בתחום מסוים, נחשב עורך דין לכל תחום, כלומר, עורך דין פלילי יכול לטפל לכם בתיק הקשור לעבירת תעבורה לדוגמה, עם זאת, אין כמובן סיבה לפנות לעורך דין שכזה לטיפול בתיק מסוג זה.

עורכי דין מסוימים מתחברים לתחום מסוים כמו לדוגמה תחום הפלילים, ומחליטים לייצג רק בו, כלומר, לטפל רק בתיקים הקשורים בתחום הפלילים. כמובן שהיתרון המשמעותי הוא שהם צוברים ניסיון מהר יותר בתחום, ובכך הידע שלהם נרחב בתחום זה, מאחר והם מטפלים במגוון סוגי תיקים אך ורק בתחום זה. תחום הפלילים מתייחס למקרים כמו: רצח, אונס, גניבה והונאה וכדומה. אז כמה עולה שירות עו"ד פלילי? כל התשובות בהמשך.

הפרמטרים המשפיעים על מחיר שירות של עו"ד פלילי

אז נשאלת השאלה "כמה עולה שירות של עו"ד פלילי?" 'אך למען האמת חשוב להבין שתחום המשפטים הוא תחום דינאמי מאוד. אין אופציה להגדיר מחיר אחיד, מאחר ויש מגוון פרמטרים שעשויים להשפיע בסופו של דבר על המחיר. הנה כמה מהם:

  • כתב/י האישום – אחד מהנושאים המרכזיים שעשויים להשפיע על מחיר שירות של עו"ד פלילי. סוג כתב האישום משתנה מכתב לכתב בהתאם למעשה וחומרתו, כמו כן יכולים להיות מוגשים מספר כתבי אישום בכמה עבירות שונות. כל אלו בעצם הם פרמטרים המשפיעים על מחיר הייצוג של עורך הדין שלכם.
  • ערעור על כתב אישום פלילי – הערעור גם הוא מושפע כמובן מכתב האישום. ככל שכתב האישום חמור יותר, כך התשלום על הערעור יהיה גבוהה יותר. כמו כן חשוב לדעת כי ערעור על כתב אישום מבית המשפט העליון גבוהה הרבה יותר מערעור לבית משפט השלום.

כאמור אלו רק שתי דוגמאות בודדות בלבד מבין דוגמאות רבות לפרמטרים שעשויים להשפיע על המחיר.

אז כמה עולה שירות עו"ד פלילי?

שוב חשוב לדעת שהמחירים דינאמיים מאוד בהתאם להמון פרמטרים. אך בסופו של יום ניתן לראות כי מחירים לייצוג משפט פלילי קטן מסתכם בכ-10,000 שקלים פחות או יותר, ייצוג משפט פלילי בינוני מסתכם ב30,000 שקלים פחות או יותר, וייצוג משפט פלילי מורכב יכול להגיע גם ל 60,000 שקלים. חשוב לזכור שנית, כי המחירים דינאמיים ויכולים לעלות או לרדת משמעותית בהתאם לפרמטרים השונים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן