כמה עולה פתיחת סתימה מקצועית?

פתיחת סתימות

פתיחת סתימותנתקלתם בבעיה בצנרת בבית שלכם? יש הצפה בשירותים שלכם? יש נזילה מתוך הכיור? בכל המקרים הללו, אתם תרצו ליצור קשר עם אינסטלטור מקצועי, אשר יגיע ויפתח את הסתימה אשר גורמת לבעיה. חשוב כמובן לדעת כמה עולה פתיחת סתימה, בעיקר על רקע השירות המקצועי שניתן. אמנם יש אנשים, שבמידה והם מגלים כמה עולה פתיחת סתימה, הם תוהים האם כדאי להם לפתוח את הסתימה בעצמם, אך ברוב המקרים – כדאי להשאיר זאת בידי מקצוענים. אז ממה המחיר מושפע?

כך קובעים את המחיר לפתיחת הסתימה

  • צינור חשוף או סמוי – כדי לדעת כמה עולה פתיחת סתימה, חשוב לדעת שאם מדובר על סתימה בצינור שמתחת לברז שהוא חשוף לגמרי – המחיר של השירות הוא נמוך למדי, שכן מדובר על בעיה שקל לפתור והיא לא דורשת מאמץ רב. לעומת זאת, פתיחה של סתימה בתוך צינורות הביוב בתשתית של הבית – כבר דורשת יותר מאמץ, ולכן העלות היא גבוהה יותר.
  • שירותים נוספים – לא פעם, מה שנראה כסתימה פשוטה, מתברר כבעייתי ומורכב הרבה יותר. יש לקחת בחשבון שגם אם חיפשתם מידע על כמה עולים שירותים של פתיחת סתימות , הרי שלעתים האינסטלטור יגלה שיש צורך גם להחליף חלקים בצנרת, לנקות אותה עם חומרים יקרים יותר,  וכיו"ב. הדבר כמובן מוסיף לעלויות הטיפול.
  • השעה – נכון שלעתים איתרע מזלכם, ואתם חווים הצפה בבית עקב סתימה, והשעה היא 2 בלילה, והבית כולו מוצף. כמובן שאתם תרצו ליצור קשר עם אינסטלטור שיגיע בדחיפות  – אלא שיש לקחת בחשבון, שהזמנה של אינסטלטור למקרה חירום בלילה, היא כמובן בעלות גבוהה יותר. עם זאת, מדובר כמובן על מקרה חירום, ולכן המחיר משתלם.

מהן העלויות הסופיות?

הטיפול הבסיסי לפתיחת סתימה עולה בין 150 ל 300 ש"ח, בהנחה שמדובר על סתימה פשוטה יחסית בשעות היום (המחיר כאן משתנה לרוב לפי הניסיון של האינסטלטור). בשעות הלילה – המחיר יכול להיות מוכפל פי 2, וכמובן ששירותים נוספים – יכולים להוסיף עוד סכומים שנעים בין 100 ל 600 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן