כמה עולה ריצוף גינה?

ריצוף גינה

ריצוף גינהריצוף גינה הוא חלק בלתי נפרד מהבית. לא משנה אם מדובר על שביל הכניסה, על החצר האחורית או על הגינה הפרטית, הריצוף מאפשר לנו לנצל גם את חלל החוץ. אפשר להשתמש בריצוף בתור פלטפורמה להקמת פרגולה, לערוך אירועים חברתיים או פשוט לבלות זמן איכות עם המשפחה.

כיום ניתן למצוא פתרונות ריצוף מגוונים וליהנות מהם לאורך שנים רבות. בנוסף, חברות מקצועיות העוסקות בריצוף גינה מבצעות עבודות מהירות, יעילות ומשתלמות. אך מה משפיע על המחיר של ריצוף גינה ואילו פרטים כדאי לקחת בחשבון לפני שמתחילים בעבודה?

מרכיבים המשפיעים על המחיר

הנה כמה פרמטרים בסיסיים המשפיעים באופן ישיר על העלות של ריצוף גינה:

א. סוג הריצוף – הפרמטר הראשון והמשמעותי ביותר הוא סוג הריצוף. האפשרויות הפופולאריות הן ריצוף בבטון מוחלק, ריצוף עם אבנים משתלבות או דק. לכל ריצוף גינה יש יתרונות וחסרונות אחרים ורצוי להתייעץ עם איש מקצוע לפני שבוחרים. בנוסף, לאבנים משתלבות יש יתרון של גמישות אותו לא ניתן להשיג בבטון או בדק עץ.

ב. התקנה – אופן ההתקנה קובע את עלות המחיר והוא נקבע לפי סוג הריצוף הנבחר. כדאי לברר מראש לגבי ההתקנה ולגלם את העלות בהצעת המחיר הסופית.

ג. גודל הגינה – יש הבדל משמעותי בין מחיר של ריצוף גינה פרטי שגודלה עשרות מ"ר לבין גינות ציבוריות של מאות מ"ר ומעלה.

ד. דרישות מיוחדות – חלק מהלקוחות מעלים דרישות מיוחדות לפני ריצוף גינה, כגון שילוב עם בריכה, פינות חמד, מפלים ועוד. דרישות אלו מייקרות את המחיר בערך ב-10%.

טווח מחירים

לסיכום, המחיר המקובל עבור ריצוף גינה נקבע רק לאחר פגישת ייעוץ פרטית. כדאי לקחת בחשבון עלות של כמה עשרות שקלים למ"ר, אולם אפשר לבדוק את המחיר לעומק רק בהמשך.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן