צימרהרבה מאוד ישראלים אוהבים להתארח בצימרים, בין אם מדובר על צימרים בצפון, צימרים בדרום, וילות ובתי מלון בוטיק, בנוסף אנו מדברים על מקומות אירוח גם במרכז, למשל בכרך הסואן תל אביב. סביר להניח שכל אחד שואל את עצמו – כמה עולה צימר? ובכן, כמובן שאין לכך תשובה גורפת, ניתן למצוא צימרים אשר יעלו לכם כמה מאות שקלים בודדות, אפילו צימר שמחירו נע בין 200-300 לילה, אבל גם צימרים יוקרתיים מאוד, אשר עולים מעל 2000 ₪ לילה, כל אחד יוכל למצוא צימר המתאים לו ועל פי האפשרויות הכספיות העומדות לרשותו.

לא רק לינה אלא חוויה כוללת

צימרים הם לא רק לינת לילה, הצימרים משלבים עוד הרבה מאוד חוויות הקשורות לאזור בו הם ממוקמים. ניתן למצוא צימרים המתאימים במיוחד לזוגות רומנטיים, צימרים המתאימים למשפחות עם ילדים, וכאשר מדובר על וילות, באם הן גדולות דיין, גם כמה משפחות עם ילדים או קבוצה של אנשים יוכלו ללון בהם. ישנם צימרים צנועים יותר המציעים פחות מותרות וחוויות אירוח, ועם זאת נעימים מאוד לשהייה, צימרים המשלבים קמפינג עם פעילות שטח כמו טיולי טרקטורונים, טיולים ברכבי שטח אחרים, פעילויות ספורט אקסטרים, שייט קיאקים או שייט אבובים ואפילו רכיבה על סוסים. ישנם כמובן מקומות אירוח יוקרתיים במיוחד, למשל בתי מלון בוטיק בתל אביב המאפשרים חוויה יוצאת דופן של יוקרה, פאר, נוחיות, ארוחות גורמה והרבה מאוד פרטיות ואינטימיות.

צימרים זולים

סביוני הגליל ביסוד המעלה – סוויטות זולות ואיכותיות עם נוף מרהיב האופייני לרמת הגולן.
החווה של אדם – צימרים בצפון באליעד, חדרי אירוח צנועים וזולים אל מול נוף מרהיב, מתאימים לאירוח משפחות, זוגות וקבוצות..
מלון המצודה בצפת – חדרי אירוח נעימים לשהייה ומאובזרים וכל זאת במחירים אטרקטיביים.
לינה כפרית רבדים – צימרים זולים במרכז הארץ, לינה באווירה כפרית המתאימה לקבוצות, למשפחות ולזוגות.
מקום בצל – צימרים זולים בשדה בוקר במדרשת בן גוריון, מעוצבים בסגנון ייחודי.
בית הבד – צימרים בעין כרם המבטיחים חופשה מיוחדת במינה.
בצל התאנה – צימרים בבית הלל, יחידות אירוח מאובזרות ובמחירים השווים לכל נפש.
אירוח בדליה – צימרים זולים בדלית אל כרמל, מדובר בבקתות עץ מאובזרות ונוחות, המשקיפות אל עבר נוף מרהיב ובמחירים שווים לכל נפש.

צימרים יוקרתיים

פנחס וגסטון בשבי ציון בצפון – מלון בוטיק לזוגות בלבד במרחק 50 מטר מקו המים, לילה באמצע שבוע יעלה 2300 ₪ ובסוף השבוע 2600 ₪.
המקום – מלון בוטיק בנטועה, מתחם אירוח ענק עם סוויטות העשויות מאבן, עם בריכת שחייה, ג'קוזי ענק, מקום המעוצב בטוב טעם ומבטיח חוויה יוקרתית. לילה באמצע שבוע יעלה 1640 ₪ ובסוף שבוע 1840 ₪.

בתי מלון בוטיק בתל אביב

מלון ברדיצ'בסקי – מציע חדרים מפוארים, בסביבת המלון ישנן הרבה מאוד אטרקציות תל אביביות, תרבות ואומנות. לילה באמצע שבוע יעלה 750 ₪, ובסוף שבוע 850 ₪
פורט תל אביב – ממוקם בין הרחובות ירמיהו והירקון, מקום טוב באמצע תל אביב, מתאים לאנשי עסקים, תיירים, זוגות ואפילו משפחות. לילה באמצע שבוע יעלה 600 ₪, ובסוף השבוע 700 ₪.
מלון בוטיק עדן פרמייר – מלון בוטיק רומנטי המעוצב בסגנון אירופאי קלאסי ומוקפד. מחירי החדרים הם משתנים. ישנם חדרים עם מרפסות, חדרים סטנדרטיים, זוגי עם מרפסת, זוגי אקונומי ועוד.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן