כמה עולה קורס ברמנים?

קורס ברמניםבסיומו של קורס ברמנים ניתן לקבל תעודה המאפשרת השתלבות באחד ממוסדות הבילוי העוסקים במכירת אלכוהול. הקורס חושף את התלמידים אל שיטות מזיגת אלכוהול, הבדלים בין סוגי אלכוהול שונים, מחירי אלכוהול בארץ ובעולם ועוד. בארץ יש מספר מצומצם של בתי ספר לברמנים המציעים מחירים דומים, והתחרות היא יחסית מצומצת. יחד עם זאת, כדאי להכיר את הפרמטרים אשר קובעים כמה עולה קורס ברמנים.

המרכיבים המשפיעים על עלות הקורס

משך הקורס

קורס ארוך עולה מן הסתם יותר מאשר קורס קצר ומרוכז. במידה ומדובר על המפגש הראשון שלכם עם עולם האלכוהול, או לחילופין אם אתם מעוניינים בקורס לצרכי תחביב בלבד, העדיפו משך קצר. מנגד, אם אתם מעוניינים בקורס יסודי כדאי שתשקיעו במשך ארוך יותר. קורס ברמנים בסיסי של 90 שעות עולה 2,500-3,400 ש"ח. קורס מתקדם של 80 שעות עולה 4,700 ש"ח ומעלה. יש גם קורסים ספציפיים על סוגי אלכוהול מסוימים, אשר עלותם נקבעת פר שעה.

מיקום הקורס

קורסים במרכז עולים יותר מאשר קורסים המתבצעים בפריפריה. הסיבה לכך היא עלות השכירות, היצע הלקוחות וכדומה. מיקום הקורס משפיע על המחיר שיידרשו התלמידים לשלם, ולכן כדאי לבצע השוואה לפני שמתחייבים למוסד מסוים. ההבדל בין עלות קורס ברמנים בתל אביב, בירושלים או בחיפה לבין קורס ברמנים בבאר שבע עומד על עשרות אחוזים. לכך יש להוסיף את העלות של קורס ברמנים באילת ואת החיסכון במע"מ.

סוג האלכוהול

השאלה כמה עולה קורס ברמנים תלויה בסוג האלכוהול אליו נחשפים התלמידים. חברות המקיימות קורסים איכותיים מקפידות על שימוש באלכוהול ברמה גבוהה, לעומת אחרות המנסות לחסוך. גם כאן אפשר למצוא הבדלים של עשרות אחוזים בין קורס בסיסי וזול לבין קורס יוקרתי המקנה תעודת ברמנים בינלאומית.

כמות התלמידים

זהו פרמטר המשפיע על המחיר של קורס ברמנים בשל שיקולי רווחיות של המוסד. קורס שנפתח למרות שכמות המינימום של הנרשמים לא מולאה יעלה 500-1,000 ש"ח יותר מאשר קורס זהה ומלא.

הנחות לחיילים משוחררים

הרבה חיילים משוחררים מנצלים את הפיקדון לצורך קורס ברמנים. הקצאת הפיקדון עבור קורס ברמנים מוזילה את המחיר באלפי שקלים, בהתאם לסוג הפיקדון, ורמת הקרביות של החייל המשוחרר.

תעודה איכותית דורשת השקעה

טווח המחירים המופיע בסקירה אינו מחייב ומשפיע בצורה שונה על עלות הקורס בכל מוסד. יחד עם זאת, ניתן לומר במידה גבוהה של ודאות כי קורס ברמנים בישראל עולה 2,500-4,700 ש"ח. מי שמעוניין לדעת כמה עולה קורס ברמנים על מנת להוציא תעודה ברמה גבוהה צריך להשקיע, בעוד אחרים יכולים להסתפק בקורס בסיסי בלבד. קורס ברמנים הוא חוויה מעניינת הדורשת 90-180 שעות פנויות. מומלץ לתאם את הקורס בהתאם ללוח הזמנים האישי, לתקציב ולהעדפות מיוחדות.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן