כמה עולה קורס צילום?

קורס צילום

נראה כי איך שלא נביט על כך נגלה כי בשנים האחרונות החלו כולם לצלם. המעבר למצלמות דיגיטליות והתקנת מצלמות בכל הטלפונים החכמים הפכו את הצילום קורס צילוםלנחלת הכלל ללא כל צל של ספק, וכולם כבר מצלמים והכל מכל: אירועים עם הילדים, טיולים בחו"ל ובארץ, נופים, פרצופים, עצמים ועוד ועוד. הקלות שניתן להפעיל מצלמות אלה הפכה רבים למצלמים ורובם מעלים את התמונות שלהם ברשתות החברתיות השונות או באתרים אחרים. אבל יש כאלה אשר מעוניינים לדעת הרבה יותר אודות אמנות הצילום והשימוש במצלמות משוכללות כאלה ואחרות שקיימו, ולשם כך יש אין ספור קורסים לצילום כיום.

יש לציין את העובדה כי קורס צילום אינו דבר אחיד ויש סוגים רבים של קורסים כאלה החל מקורסים לצילום במסגרת לימודים אקדמאים ועד לסדנאות קצרות של 12 מפגשים לשלושה חודשים.

הגורמים המשפיעים על מחיר קורס צילום

המוסד המלמד – למוסד המלמד יש השפעה על מחיר קורס צילום וככל שהמוסד יהיה מוכר ויוקרתי יותר יהיה המחיר גבוה יותר ומשך הלימודים ארוך יותר.

משך הלימודים – מחיר קורס צילום מושפע מאורך הקורס. יש קורסים קצרים של 12 מפגשים ויש כאלה שנערכים שנה שלמה ויש תוכניות לימוד לצילום שלוקחות כמה שנים.

תוכנית הלימודים – יש קורסים שמלמדים בעיקר את השימוש במצלמה ואת הטכניקות הבסיסיות של צילום, ובאחרים מלמדים גם תכנים עיוניים הקשורים לאמנות ואסתטיקה באופן כללי, את תורת הצבע ותאורה, את תורת העיצוב וכדומה.

צוות ההוראה – גם לצוות ההוראה יש השפעה על המחיר. כשמדובר בצלם חתונות שעושה חלטורה אחרי הצהריים ומעביר קורס צילום יהיה המחיר שונה ממורים מקצועיים או מצלמים בעלי שם שיעבירו את אותם מספר מפגשים. וכשמדובר בבתי ספר מקצועיים לצוות יש השפעה נוספת על המחיר.

המחיר

אם אתם מחפשים קורס צילום למתחילים ללא חלומות להיהפך לצלמים מקצועיים תמצאו הרבה מאד קורסים במחירים הנעים בין 700 ל – 2000 ₪. לגבי קורסים מתקדמים יותר המחירים משתנים ויכולים להגיע עד לכדי שכר לימוד של שנת מכללה במוסד לתואר. במידה שאתם מעוניינים בקורסים מקצועיים של ממש – שנתיים הרי שמדובר על הקרובה לשכר אוניברסיטאי ולעיתים אף יותרת – תלוי בסוג ההכשרה).

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן