כמה עולה קורס שזירת פרחים?

כמה עולה קורס שזירת פרחים

קורס שזירת פרחים פתח תקווהפרחים עושים טוב כמעט לכל אדם ואדם בעולם כולו. זו הסיבה שמדובר על תחום משגשג במיוחד בארץ. בהקשר זה נספר כי קורס שזירת פרחים הוא פתרון מצוין עבור מי שרוצה להשתלב בתחום מתעורר ומניב. האמת היא כי כיום יותר ויותר אנשים בוחרים כיום להמיר את התחביב האישי שלהם למקצוע, בעיקר בזכות ההיצע הרחב של תכניות לימודים והכשרה. כתוצאה מכך, כל תושב במרכז לדוגמא יכול להצטרף אל קורס שזירת פרחים בפתח תקווה, ולקבל תוך זמן קצר תעודה. התופעה של קורס שזירה צוברת תאוצה לא רק במדינת ישראל, אלא גם במקומות אחרים ברחבי העולם. הקורס מהווה הזדמנות מצוינת לקריירה שנייה או אפילו שלישית, אידיאלי עבור צעירים משוחררים אחרי צבא ואינו דורש כל רקע מקצועי מסוים.

מרכיבים המשפיעים על המחיר

יש מספר פרמטרים שונים, אשר משפיעים ישירות על המחיר של קורס שזירת פרחים בפתח תקווה או במקומות אחרים בארץ:

א. סוג הקורס – עלותו של קורס בסיסי נמוכה משמעותית מן העלות של קורס מתקדם. מבחינת תוכן, ההבדלים בין הקורסים באים לידי ביטוי בעיקר בהתמחויות בפרחים מסוימים, בסוגי שזירה, בהתאמת פרחים לאירועים וכן הלאה.

ב. אורך הקורס – יש קורסים הניתנים במתכונת ערב ומיועדים לבעלי משרה מלאה. התנאים הנוחים של קורסים אלו מגולמים לרוב במחיר גבוה יותר, שאינו רלוונטי במסלולי בוקר רגילים.

ג. מרצים ומנחים – כמו בתחומי לימוד אחרים, גם בקורס שזירת פרחים יש משמעות לניסיון ולמוניטין של המרצים או המנחים. שוזרים מוכרים גובים מחיר גבוה יותר עבור קורס הניתן מטעמם.

טווח מחירים

באופן כללי, ניתן לומר כי העלות הממוצעת של קורס שזירת פרחים בישראל עומדת על 800-1,500 ש"ח. זהו פער מחירים די רחב, התלוי כאמור בפרמטרים המוזכרים לעיל. יחד עם זאת, ההמלצה היא להצטרף אל קורס העונה על הדרישות האישיות ומייצר עניין ואתגר. מיד עם סיום הקורס ניתן לעבוד כשוזרים בחנויות פרחים ומשתלות או להשתלב באולמות אירועים, סלוני כלות והפקות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן