כמה עולה קייטרינג לאירוע משפחתי?

קייטרינג משפחתי

אם אתם חוגגים אירוע בבית, אם אתם רוצים לארח לארוחת החג אך לא מעוניינים להשקיע בבישולים ארוכים, אתם יכולים להזמין קייטרינג. אם תזמינו קייטרינג לאירוע שלכם כולם ייהנו מאוכל משובח וטעים אך השאלה היא כמה זה בסוף יעלה לכם. הנה המחירים והגורמים שמשפיעים על הקייטרינג.

מה כמות המנות הנדרשות?

כדי לדעת מה המחיר של הקייטרינג אתם חייבים להבין מה סדר הגודל של האירוע. בסופו של דבר יש אירועים גדולים מאוד שיש בהם 200 מוזמנים וכולם מצליחים להיכנס בחצר של הבית, ויש אירועים שיהיו בהם רק 20 עד 30 אנשים. המחיר מושפע מאוד מכמות המנות ולא רק המחיר הכללי מן הסתם, אלא גם המחיר של כל מנה. ברגע שתצטרכו כמות גדולה של מזון למעשה תוכלו לקבל מחיר טוב יותר כי הקייטרינג לאירוע ניתן במגשים גדולים. עם זאת חשוב לזכור כי לא תמיד סגנון הקייטרינג יהיה כך וזה גם משפיע על המחיר.

 

מה סוג המנות שהזמנתם?

קייטרינג משפחתי

אנו מכירים קייטרינג לאירועים בעיקר מהמגשים הגדולים שמוצבים במקום והצלחות שכל אחד לוקח ומגיש לעצמו. למעשה קוראים לזה בופט אך יש עוד כמה סוגים של הגשות. יש בופט שיהיה בצורה קצת יותר מהודרת, יש הגשה של מנות אצבע ויש גם מנות רגילות בליב ופט כלל. לעתים אפילו יהיו דוכנים שיהוו קייטרינג לאירועים בסגנון קצת שונה, שמתאים בעיקר לאירועים יותר צעירים. גם סוג הקייטרינג משפיע מאוד על המחיר ולכן כאשר מבררים עם חברת קייטרינג חשוב מאוד לוודא מה כל סוגי הקייטרינג שהיא מציעה ללקוחות שלה.

 

המועד והמיקום משפיעים

עד כה התייחסנו למחיר שתצטרכו לשלם על קייטרינג לאירועים שלכם בעיקר לפי סוג המזון וכמות המזון אך חשוב גם לזכור שיש עוד פרמטרים שמשפיעים על המחיר. למשל, מועד האירוע משפיע מאוד על המחיר. אם תבחרו קייטרינג ביום שבת אז תזכרו שהאוכל צריך להגיע אליכם חם וזה אומר שיהיה צורך שהעובדים יעבדו ביום המנוחה שלהם. כמו כן, לקראת חגים המחיר יעלה בגלל הביקוש, כאשר גם מקום האירוע שאליו צריך הקייטרינג להגיע משפיע מאוד על המחיר.

 

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן