כמה עולה הדמיית אדריכלית ב-2018?

הדמיה אדריכלית

הדמיה אדריכלית היא אחד הדברים החשובים ביותר בימינו. הדמיה אדריכלית למעשה יכולה להסביר ללקוח כיצד עומד להיראות הבית שלו רק לפי התכנון התאורטי עוד לפני שהונחה לבנה אחת באתר הבנייה. זה הזמן להבין כמה עולה הדמיה אדריכלית כזו ומה יכול להשפיע על המחיר הסופי שלה.

הדמיה פנימית או חיצונית?

מעבר לגדול המבנה וסוג המבנה, כמו למשל בית פרטי קטן לצד וילה ענקית, או וילה ענקית לצד מבנה מגורים גדול או בניין משרדים רב קומות, יש השפעה גם לסגנון ההדמיה. יש הדמיות פנימיות שמראות את עיצוב הפנים במקום ויש הדמיות חיצוניות שיראו את חזית הבית או את ההיקף שלו. בסופו של דבר אם כבר החלטתם להקים את בית החלומות שלכם אנו ממליצים לכם לבצע את ההדמיה גם מבפנים וגם מבחוץ אך זה כבר תלוי בהעדפה שלכם ובתקציב שלכם. המחיר יהיה שונה כאשר גם כאן זה תלוי בעוד כמה פרמטרים.

כמה זוויות דרושות בהדמיה?הדמיה אדריכלית

בין אם החלטתם לבחור בתחום הדמיות אדריכליות לחלקו החיצוני של הבית או לחלק הפנימי שלו, אתם חייבים לזכור שיש השפעה לכמות הזוויות. בדרך כלל כאשר אנו רואים פרויקט מסוים בבנייה ואנו רואים לידו הדמיה של המבנה, מדובר בהדמיה מזווית אחת כי זו תמונה דו ממדית. לעומת זאת אם אתם רוצים ליצור הדמיה לבית שאתם בונים אתם יכולים לבקש הדמיה שתהיה מכמה זוויות ואפילו סרטון שלם. הסרטון יכול להיות מבחוץ ומבפנים והוא ימחיש לכם טוב יותר את המרווח בבית. לפי כמות הזוויות ואורך הסרטון נקבע גם המחיר ולכן לפעמים הדמיית פנים תהיה יקרה יותר מחוץ.

האם יש בה פריטים מיוחדים?

אז אחרי שהבנו מהי הדמיה לצד החיצוני ולצד הפנימי חשוב לציין עוד פרמטר אחד שמשפיע על המחיר: כמות הפריטים שיהיו בהדמיה. יהיה פשוט יחסית ליצור הדמיה רק למבנה עצמו, כלומר לשלד שלו, בלי אף רהיט. עם זאת כיום הלקוחות שמגיעים למשרדי אדריכלות כדי לבצע הדמיות אדריכליות מעוניינים לראות כיצד הבית שלהם ייראה עם האלמנטים העיצובים כמו חיפויים או טקסטורות מסוימות, גדר לגינה, מכונית בחניה, סלון עם ריהוט וכן הלאה. אלו יוסיפו למחיר משמעותית.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן