כמה עולה קייטרינג לאירוע פרטי?

קייטרינג לאירועים

 

כאשר אנחנו לוקחים על עצמנו את המשימה לארגן אירוע פרטי, בין אם הוא נמצא בבית שלנו, על חוף הים או על גג הבניין, האוכל תמיד מהווה את הגורם החשוב ביותר. אף אורח לא ירצה להגיע לאירוע בו אין מה לאכול, וככל שהאוכל יהיה טוב יותר, כך האירוע יהיה מוצלח יותר לכל הדעות. בכתבה הבאה נעזור לכם לקבל מושג לגבי המחירים עבור הזמנת קייטרינג לאירועים פרטיים.

כיבוד לאירוע פרטי

ארגון אירוע פרטי בדרך כלל מאפשר לנו לארח כמות מצומצמת של חוגגים, ברוב המקרים מדובר על עד 100 במספרם, ואם אתם מארגנים את האירוע, אתם גם תצטרכו להאכיל את כל הפיות האלו. אין זה משנה היכן תבצעו את האירוע, וזה גם לא ממש משנה באיזה סוג של אוכל תבחרו, בין אם זה קייטרינג בשרי, מנות חלביות או אולי טבעוניות, או אפילו מגשי אירוח עם מנות שונות ומגוונות, עליכם יהיה לבחור בתפריט אשר יתאים כמו כפפה לסוג האירוע ולקהל החוגגים.

בחירה של סגנון האירוע תהיה ההחלטה הראשונה שעליכם לעשות. השאלות שתצטרכו לשאול את עצמכם יהיו: 'האם האוכל יהיה מוגש בשולחנות?', האם כולם יהיו ישובים מסביב לשולחן או שמא יקחו בעצמם וישבו במקום אחר?', 'האם יהיו מלצרים אשר מגישים מנות אישיות, מנות גדולות לכל שולחן או שירות עצמי'?

לאחר שעניתם על השאלות הללו, תוכלו להתקדם ולעבור לבחירה של סוג האוכל. חשוב להכיר את הקהל אשר מגיע לאירוע כדי לדעת מגבלות שונות וטעם כללי. נסו לשאול מראש אם וכמה צמחוניים או טבעוניים מגיעים. כיבוד לאירוע פרטי מהווה את החלק החשוב מכל, עשו מאמצים כדי לארגן את האירוע בצורה הטובה ביותר.

כמה עולה קייטרינג לאירועים פרטיים?

אז למה באמת אנחנו מצפים כאשר אנחנו מבררים על מחיר קייטרינג לאירוע פרטי? המחירים משתנים מאוד לפי סוג האירוע, המנות עצמם, תוספות וקינוחים ועוד.

קייטרינג בשרי יעלה לא פחות מ-70 שקלים למנה, ובדרך כלל לא יותר מ-300 שקלים אלא אם בוחרים במנות גורמה. אירועים כמו ברית, בת מצווה, שבת חתן וכדומה בדרך כלל יעלו פחות מאירועים כמו חתונה. מגשי אירוח בשריים יעלו בממוצע בין מאה שקלים ל-250 ש"ח לאדם, אליהם תצטרכו להוסיף מגשי סלטים ותוספות.

קייטרינג חלבי לאירוע פרטי יתחיל ב-50 שקל למנה ויגיע עד 250 שקלים בממוצע. אם תבחרו במגשי אירוח חלביים ולא במנות אישיות הדבר כמובן יוכל לחסוך לכם כסף,  רק אל תשכחו לבקש גם מגשי תוספות וקינוחים.

מגשי אירוח שונים של מנות כמו סנדוויצ'ים, פשטידות, גבינות או מתאבנים יעלו לכם בממוצע בין 120 שקלים ועד 180 שקלים, כאשר מגשי מאפים יהיו אפילו זולים יותר.

שימו לב שאם תבחרו באוכל כשר עבור האירוע שלכם הדבר בדרך כלל מייקר את המנות ויכול להגיע למחירים עד 20 אחוזים גבוהים יותר.

מחיר קייטרינג לאירוע פרטי תלוי בהרבה גורמים ומשתנים, אך חשוב מאוד לדעת כמה אתם מוכנים להשקיע עבור כל מנה כדי לדעת לתכנן את האירוע בצורה הטובה ביותר. בהצלחה!

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן