כמה עולה רדיו דיסק לרכב?

רדיו דיסק לרכב

רדיו דיסק לרכבכל אחד מאתנו אוהב לנסוע, ותוך כדי לשמוע גם מוזיקה. לכן, אנחנו מבקשים לא פעם לרכוש רדיו דיסק לרכב איכותי. הסיבות לכך הן מגוונות. לעתים, הרדיו דיסק שמגיע עם הרכב, הוא פשוט מידי עבורנו, ואנו רוצים מכשיר משוכלל יותר. לעתים, לצערנו הרדיו דיסק הישן נגנב, ואז יש צורך לרכוש רדיו דיסק חדש. מאחר שיש מגוון רחב מאד של דגמים, טווח המחירים הוא רחב מאד. מכאן, חשוב מאד לדעת כמובן מה משפיע על המחירים של הרדיו דיסק. ע"י בחינת הקטגוריות, תוכלו לדעת מה כדאי לרכוש.

מה משפיע על המחיר?

  • מותג – קודם כל, חשוב לדעת שהמותג יכול להשפיע לא מעט על המחיר של רדיו דיסק לרכב. אם מדובר על מותגי אלקטרוניקה מוכרים ומובילים, הדבר יכול להעלות את המחיר בכמה מאות שקלים! חשוב לדעת שמצד אחד, המותג לא מציע מחיר גבוה יותר ככה סתם. אחרי הכל – המותג מציע לרוב מכשירים איכותיים יותר, עם אחריות לזמן ארוך יותר, ומדובר על רכישה בטוחה יותר. מצד שני, גם רכישה של מותג לא מוכר, יכולה להוריד באופן משמעותי את המחיר, כאשר מדובר על מוצרים איכותיים למדי, שיכולים להספיק לאנשים רבים.
  • תומך בפורמט MP3 בעבר, סעיף זה היה מעלה באופן משמעותי את המחיר של רדיו דיסק לרכב. אולם כיום, סעיף זה אמנם משפיע על המחיר, אך הדבר פחות משפיע. חשוב לציין, שהיום כמעט רוב המערכות של רדיו דיסק לרכב, תומכות בפורמט MP3, שהפך להיות כמעט מובן מאליו. אם תחפשו מערכות שאינן תומכות בפורמט, תוכלו למצוא אמנם מחירים זולים יותר, אך לא הרבה וממילא מדובר על הסטנדרט.
  • חיבור לכונן USB המערכות החדשות של רדיו דיסק לרכב, תומכות בכונני USB. הסיבה לכך היא שהיום, עידן התקליטור די נעלם. רוב האנשים שומעים מוזיקה על המחשב שלהם או במכשירי MP3 או בטלפון הסלולרי שלהם. כתוצאה מכך, הם לא מאחסנים את המוזיקה הניידת שלהם על תקליטור – אלא פשוט על כונן USB או על הנגנים שלהם. לכן, הנגנים החדשים כוללים חיבורי USB, מאפשרים לנגן את כל המוזיקה שלכם בצורה נוחה. כמובן שהדבר מעלה גם את המחיר של רדיו דיסק לרכב. לכן, אם הדבר לא חשוב לכם – אפשר להסתפק בנגנים זולים יותר ללא חיבור USB.
  • עוצמת שמע – עוצמת השמע של מכשירי רדיו דיסק לרכב, נמדדת בוואטים. ככל שמספר הוואטים גבוה יותר, כך מדובר על עוצמה גבוהה יותר. קחו בחשבון שלא תמיד עוצמה גבוהה היא מומלצת, משום שהדבר לא תואם למפרט הטכני של הרכב, ולכן יש להתייחס בזהירות לנתון זה.

ומה יהיה המחיר?

כאמור, טווח המחירים של מערכות רדיו דיסק לרכב הוא רחב מאד. המחירים יכולים להתחיל ב 350 ש"ח, ויכולים להגיע ליותר מ 1,000 ש"ח. העוצמה שלהם משפיע על המחיר ב 300-400 ש"ח, המותג יכול לייקר אותם בין 100 ל 600 ש"ח, החיבור שלהם בפורמטים, ובכונן USB יכול לייקר אותם בטווח של 200-600 ש"ח, וכמות החיבורים למגבר מייקרת בטווח שנע בין 100 ל 700 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן