כמה עולה רכב חשמלי תפעולי?

רכב תפעולי חשמלי

רכב חשמלי מסוג קלאב קאר הוא פתרון ניידות והובלה המבוסס על התחום של תחבורה חשמלית. הרכב משמש לטובת שינוע, גרירה, הסעה ותפעול והוא מאפשר התאמה אישית לצרכי הלקוחות. את הרכב ניתן להשיג במסלולי רכישה, מימון ושירות. כלי הרכב התפעוליים מציעים שילוב בין ניצול אופטימאלי של אנרגיה, עבודה רציפה ועלויות אחזקה נמוכות. רכב תפעולי גולף נחשב אמין מאוד והכלים בנויים לעבודה בסביבה קשוחה ומאתגרת. בנוסף, רכב גולף וקלאב קאר מספקים פתרון אידיאלי לתנועה ושינוע מטענים במגזר העסקי והפרטי.

רכב תפעולי חשמלי

פרמטרים המשפיעים על המחיר

יש מספר גורמים הקובעים כמה עולה רכב חשמלי תפעולי:

א. מספר מקומות – ככל שמספר הנוסעים ברכב עולה, כך צפוי גם המחיר לגדול. הרכבים הסטנדטיים מיועדים לשני נוסעים בלבד, אך יש גם דגמים עם 4 או 6 נוסעים. חשוב להתאים את מספר הנוסעים לאופי השימוש ברכב ולצרכי הלקוח.

ב. אביזרים – רכב חשמלי מסוג קלאב קאר או גולף מגיע עם תאורה וארגז מקוריים. כל אביזר נוסף כרוך בתוספת תשלום. האביזרים מיועדים בעיקר לרכבים הנמצאים בשימוש של מפעלי תעשייה, בתי חולים, שדות תעופה, מגרשי ספורט, קיבוצים ומושבים.

ג. מותג – הרכבים המיובאים לארץ משווקים במגוון רחב של מותגים. מותג אמין יציע יעילות אנרגטית גבוהה, רמת אמינות ללא תחרות ואפשרות להתאמה אישית מבחינת מספר מקומות ואביזרים נלווים. מצד שני, רכבי גולף וקלאב קאר המיוצרים על ידי מותגים מוכרים יהיו יקרים יותר בהשוואה לרכבים תפעוליים אחרים.

טווח מחירים

רכב תפעולי לשני נוסעים כולל ארגז ותאורה יעלה 24,000-26,000 ש"ח. רכב תפעולי מסוג אטיבה עם 4 מקומות, תאורה וספסל יעלה 25,000-27,000 ש"ח, בעוד רכב עם אבזור דומה המיוצר על ידי אותה חברה אך עם 6 מקומות יעלה 33,000-35,000 ש"ח.

רכב תפעולי עם שני מושבים המיוצר על ידי יאמהה יעלה 25,000 ש"ח בממוצע. לצורך השוואה, טווח המחירים של רכבי גולף וקלאב קאר משומשים עומד על 15,000-20,000 ש"ח. הבחירה בין רכב חדש או משומש תלויה בצרכי הלקוח ובאופן בו הוא מתכוון לנצל אותו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן