כמה עולה שעון נוכחות

שעון נוכחות יכול להיות יעיל מאוד גם לעסקים קטנים ובוודאי לעסקים גדולים שיש בהם עובדים רבים. זה הזמן להבין כמה עולה שעון נוכחות זה ומדוע הוא היה יעיל וכדאי לכל עסק בכל מחיר. כמו כן נבין מה משפיע על המחיר של שעון הנוכחות וכמובן נספר לכם כיצד להוזיל את עלויות הקנייה שלו.

מדוע יש שעוני נוכחות יקרים יותר?

  • שעון נוכחות יכול להיות הרבה יותר יקר אם הוא יהיה מעוצב יותר. אמנם מדובר על פרמטר שלא נשמע כל כך חשוב אך יש עסקים יוקרתיים שירצו לשמור על הסטנדרט ולכן הם ירצו עיצובים יוקרתיים יותר. אמנם אין עוד שעוני נוכחות בהתאמה אישית בנוגע לעיצוב אך אולי בעתיד גם זו תהיה קנייה אפשרית, למרות שכיום יש שעוני נוכחות במבחר רחב של עיצובים.
  • התמחור של החברה יכול להשפיע על המחיר. יש לא מעט חברות שמוכרות את אותם דגמים, אולי עם שינויים קלים, כמו חברות אחרות והמחיר שלהן יהיה הרבה יותר נוח. למה זה כך? כי היעילות של החברה בהתנהלות שלה טובה יותר ואז המחיר עצמו יכול גם הוא לרדת.
  • יש שעוני נוכחות אמינים במיוחד, כאלו שיכולים להיות לשירותכם יותר מעשור שלם בלי תקלות בכלל. שעונים אלו יכולים להיות יקרים יותר כי בסופו של דבר הסחורה הסינית שמיובאת לעתים לארץ תהיה זולה מאוד ועדיין זה לא אומר שזו קנייה נכונה לטווח הארוך. כמו כן יש לזכור כי יש שעוני נוכחות עם אפשרויות שונות כמו טביעת אצבע או תכנות אישי שיעלו יותר.

כיצד נוכל להוזיל את עלויות השעון?

מי שרוצה לבחור שעון נוכחות זול יותר חייב קודם כל להתרשם מהשוק ולהבין למה המחירים נעים בטווח זה, מי נחשבת לחברה טובה, איזה שעון עולה באיזה מחיר וכן הלאה. בדרך כלל מי שרוצה לרכוש שעון נוכחות יעשה זאת לראשונה בחייו כיוון שמדובר במתקן שמחזיק מעמד לאורך זמן. לכן יש צורך להכיר את השוק ואז להתקבע על סוג השעון שנחוץ לכם, וכמובן לבצע סקר שוק מעמיק שיכלול השוואות בין כמה חברות וכמה דגמים. גם אם מצאתם דגם טוב חפשו אותו אצל חברות אחרות וכך תוכלו לדעת טוב יותר מה תהיה הקנייה הכי טובה לכם. בכל מקרה חשוב להשקיע במוצר כה חשוב!

שעוני נוכחות מסוגים שונים

ממה מורכב המחיר של שעון נוכחות?

המחיר של שעון נוכחות נע בין 1000 ועד 3000 שקלים. המחיר שלו נע בטווח די רחב שיכול גם לחרוג מהגבולות הללו אם כי אלו המחירים הממוצעים. המחיר של שעון הנוכחות מורכב כמובן מהשעון עצמו אך גם מההתקנה שלו, האחריות שיש עליו וכמובן האפשרויות השונות שלו שלעתים יצריכו עדכון מצד החברה או לפי דרישת הלקוח. ההדרכה וההתאמה של השעון לעסק לעתים תכלול גם יצירה של תגים או כרטיסים ייעודיים שיתאימו לשעון וכך יהיה ניתן ליהנות מהשעון הכי טוב שיש שעונה בדיוק לצרכי העסק.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן