כמה עולה playstation 4, פלייסטיישן 4 ?

פלייסטיישן

פלייסטיישןקונסולות המשחקים כבר מזמן הפכו לפריט חובה כמעט בכל בית. פלייסטיישן 4 היא קונסולת המשחקים החדשה של סוני, והיא מביאה איתה חידושים ושכלולים שלא נראו בגרסאות הקודמות. playstation 4  היא אחותה הצעירה והחדשה של פלייסטיישן 3 והיא מתאימה לרוב המשחקים מהדור הקודם. במכשיר החדש יש זכרון גדול יותר, מעבד גרפי חזק יותר, כוננים חזקים יותר, חיבור חוטי או אלחוטי, אפשרות לתמיכה במשחקי רשת, שימוש במספר שלטים אלחוטיים בו זמנית ועוד שכלולים נוספים.

playstation 4 היא ללא ספק קונסולת המשחקים המשוכללת ביותר בשוק כיום, והיא מותאמת למגוון רחב של אפשרויות ומשחקים חדשים ומאתגרים יותר. הקונסולה מתאימה גם לילדים, לבני נוער וגם למבוגרים האוהבים את סוג הבילוי והמשחקים הללו. ניתן לשחק עם הקונסולה לבד, בזוגות או בקבוצות.

המחירים של הדגמים השונים

המחיר הבסיסי של הקונסולה החדשה פלייסטיישן 4 הוא 2500 ₪ בממוצע בחנויות השונות וניתן לרכוש את הקונסולה עם חבילת משחקים במחירים של עד 3700 ₪ .

בקר שליטה חדש בפלייסטיישן 4

הקונסולה חדשה מגיעה עם בקר שליטה חדש ובעל פונקציות שלא היו קיימות בבקר השליטה של הדור הקודם לרבות משטח מגע חדש המשמש גם ככפתור פיזי. הבקר מכיל כפתור SHARE חדש שמאפשר לשתף ולהוריד סרטונים ותמונות מהאינטרנט וכן כפתור OPTIONS במחליף את הכפתורים הוותיקים – START ו SELECT. הבקר החדש כולל פס תאורה צבעוני המשמש לתקשורת עם המצלמה. ובנוסף הוא כולל גם יציאות לאזניות ורמקול. גם מערכת הרטט עברה שדרוג וגם המערכת לזיהוי תנועות עם המכשיר.

את הקונסולות החדשות של סוני מדגם playstation 4 ניתן למצוא כיום בחנויות מחשבים ומשחקי מחשב רבות ומומלץ לעשות סקר שוק לפני הרכישה כדי לקבל את המחיר האטרקטיבי ביותר שניתן.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן