כמה עולות הובלות בצפון?

הובלות בצפון

המחיר של הובלות באיזור הצפון לא אמור להיות שונה מהמחיר של שירותים דומים במקומות אחרים בארץ. עלות ההובלות נקבעת על פי פרמטרים קבועים, שעליהם ניתן להתמקח מול נציגי החברה. עם זאת, יש להציב את המקצועיות בראש סדר העדיפויות ולהתרשם מהמחיר רק ברמה הכללית.

גורמים שמשפיעים על מחיר ההובלה

אלו הפרמטרים העיקריים שקובעים כמה עולות הובלות בצפון, במרכז או בדרום:

א. תאריך– מחיר ההובלה מזנק בעשרות אחוזים בתקופת הקיץ ויורד בחורף. הסיבה לכך היא ביקוש גבוה למעברי דירה בקיץ לעומת עונות אחרות, בעוד ההיצע עצמו נשאר קשיח.

ב. מרחק ונגישות – הפרמטר המשמעותי ביותר בקביעת המחיר להובלה הוא המרחק בין היעדים. כדאי לעדכן את המובילים בכל מקרה של שינוי, ולבדוק האם יש משמעות לפיצול בין חברות שונות שמציעות את השירות. כמו כן, יש להביא בחשבון את המרחק בין המשאית ועד דירת היעד והמרחק מהדירה ועד המשאית.

ג. מעלית – גם התנאים בתוך הבניין או הבית עצמו משפיעים על המחיר. זו הסיבה בגללה הובלה לבניין או מבניין בלי מעלית עולה הרבה פחות בהשוואה להובלה של כמות תכולה דומה מבניין עם מעלית.

ד. פירוק והרכבה – לא רבים יודעים שניתן להזמין הובלות בחיפה שכוללות פירוק והרכבה. עלות הפירוק וההרכבה מתומחרת בנפרד, והיא מושפעת מכמות הציוד והרהיטים. שירותי פירוק והרכבת רהיטים מתאימים למי שרוצה לחסוך זמן ומוכן לשלם על זה עוד כמה מאות שקלים בעלות ההובלה.

ה. כמות הציוד – אי אפשר לדעת כמה עולה הובלה בלי להגדיר את כמות הציוד והתכולה. נהוג לתמחר את התכולה לפי מספר ארגזים או קרטונים, כאשר הובלה ממוצעת דורשת העברה של 15-30 קרטונים.

טווח מחירים

הובלת דירה עם חדר אחד לא אמורה לעלות יותר מ-600-1,200 ש"ח, כל עוד המרחק הוא עד 30 ק"מ בבניינים עם מעלית. המחיר לא כולל כמות ציוד גבוהה במיוחד ודירות עם נגישות בעייתית. לצורך השוואה, הובלת דירת 2 חדרים תעלה 1,200-1,800 ש"ח, הובלת דירת 3 חדרים תעלה 1,600-2,400 ש"ח והובלת דירת 5 חדרים תעלה 2,800-4,000 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן