מעוניינים לדעת כמה עולה הובלה?

מחיר הובלה

מחיר הובלהלא פעם, אתם מעוניינים לעבור לדירה חדשה, ולצורך כך יוצרים קשר עם שירותי הובלה. כמובן שכמו כל שירות – גם עבור שירותי ההובלה יש לשלם. אולם כאשר אנו שואלים את עצמנו כמה עולה הובלה, אנו מגלים שטווח המחירים הוא פשוט עצום. המחיר של ההובלה יכול להתחיל מכמה מאות שקלים בודדים בלבד, והוא גם יכול להגיע לאלפי שקלים. השאלה היא כמובן לא רק כמה עולה הובלה, אלא בעיקר – מה משפיע על מחירי ההובלה?

בואו ונבחן את כל הקריטריונים שיכולים להשפיע על המחיר – אם כן מה משפיע על המחיר?

הובלות קטנות

כאשר מדובר על הובלות קטנות, הכוונה היא לרוב להובלות שמתמקדות בהובלה של פריט אחד או שניים, מרכזיים וגדולים. כך למשל הובלה של מיטה, מכונת כביסה, מקרר, ארון וכיו"ב. הדבר נדרש לא פעם מזוודות צעירים וסטודנטים, אשר מובילים בעצמם את רוב תכולת הדירה, אך להובלה של פריטים הגדולים הם זקוקים לעזרה. להובלות הללו, יש כמובן תמחור שונה.

הובלות לפי חדרים

עוד קריטריון שמשפיע על התשובה לשאלה כמה עולה הובלה הוא כמות החדרים בדירה. כאן הכוונה היא כבר להובלות הרגילות, ולא הקטנות. בהנחה שמדובר על הובלה של פריטים גדולים וכבדים, ובנוסף לזה גם הובלה בארגזים, נוהגים בשירותי ההובלה לתמחר את השירות פשוט לפי כמות החדרים שיש בבית – החל מדירות חדר, ועד לדירות של חמישה חדרים ומעלה, כאשר ככל שיש יותר חדרים, המחיר עולה.

עם או בלי מעלית?

קריטריון נוסף שמשפיע על מחיר ההובלה הוא השאלה האם יש מעלית. שימו לב שמדובר כאן על מיקום כפול – גם בדירה שממנה אתם עוברים, וגם בדירה החדשה. במידה ויש מעליות – המחיר כמובן יורד, שכן הדבר מקל על שירותי ההובלה באופן משמעותי.

מרחק

רוב חברות ההובלה מתמחרות את השירות גם לפי המרחק. עם זאת, התשלום הוא לא עבור כל ק"מ, אלא לרוב מדובר על קבוצות – מחיר להובלה של עד 20 ק"מ, מחיר להובלה של עד 50 ק"מ וכיו"ב.

הובלה עם מנוף

אפשר שתהיה תוספת למחירי ההובלה, במידה ויהיה צורך לעשות שימוש במנוף. המנוף נדרש בעיקר במקרים שבהם אין אפשרות להוריד פריטים גדולים בחדר המדרגות – למשל אם מדובר על פסל גדול, פסנתר, ארון שקשה לפרק, וכיו"ב. המחיר כאן הוא לרוב לפי שעות העבודה עם המנוף.

שירותי נגרות

במידה ואתם מעוניינים להעביר פריטי ריהוט גדולים כמו ספות, מיטות, ארונות, וכיו"ב, יש אפשרות שחברת ההובלה תספק לכם גם שירותי נגרות. נגר מקצועי יגיע, יפרק את הריהוט, וכמובן ירכיב אותו מחדש בדירה החדשה – תמורת תשלום הולם.

ומה המחיר הסופי?

כשאתם שואלים את עצמכם כמה עולה הובלה, כדאי גם להכיר את טווחי המחירים. המחיר הבסיסי להובלה רגילה נע בין 1,200-1,600 ש"ח לדירת שני חדרים, ויכול להגיע עד ל 2,400-5,000 ש"ח לדירת חמישה חדרים. הובלה ללא מעלית יכולה לייקר את ההובלה בסכומים שנעים בין 200 ל 600 ש"ח. הובלה עם מנוף תוסיף עוד 200-400 ש"ח, שירותי הנגרות יוסיפו עוד כ 150-400 ש"ח, ואילו הובלה של פריט בודד היא בעלות שבין 150 ל 600 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן