כמה עולות השתלות שיניים ביום אחד?

השתלות שיניים ביום אחד

חוסר שיניים הוא תופעה מביכה שלמרבה ההפתעה פוקדת רבים מאיתנו בכל עת, לא רק בגילאים מבוגרים אלא בכל גיל. ייתכן שזה נוצר בעקבות אכילת סוכר מופרזת, ובמקרים אחרים יהיה מדובר בהגיינת פה לקויה. בכל מקרה, לא משנה מה הסיבה, במקרה של חוסר שיניים דרוש פיתרון נוח ומהיר, ועדיף גם ללא כאב.

חוסר בשיניים והצורך בהשתלת שיניים

שיניים שלא שומרים עליהן מכל משמר ניזוקות, מקבלות חורים ועששת, ובמקרים קיצוניים אף נדרשות לתהליך כואב של עקירה. חוסר שיניים הוא תופעה לא נעימה ומסוכנת מבחינה בריאותית המחייבת השתלת שיניים. חוסר שיניים מסכן את החך, מקשה על הלעיסה וכמובן מהווה מבוכה חיצונית אסתטית, לעתים גם כאשר מדובר בשיניים אחוריות שקשה מאוד לראות את הימצאותן או את חוסרן. הצורך בהשתלת שיניים ברור לכל אחד, אך בכל זאת ישנם אנשים שמעדיפים לדחות את הדבר מפני שהם לא רוצים למתוח את הכאב על פני מספר ימים. מה שלא כולם יודעים הוא שכיום ניתן לבצע השתלות שיניים ביום אחד, ואפילו בפשטות ובקלות, וכמובן, ללא כאב מיותר.

מהן השתלות שיניים ביום אחד?

טכניקות מתקדמות שהקידמה הטכנולוגית מביאה לתחום הרפואה מאפשרות השתלה של שיניים בעוגני קיבוע נוחים ובטוחים. במקום השימוש בשיניים תותבות, ניתן להתקין תושבות מיוחדות המאפשרות השתלת שתלים קבועים, חזקים ויציבים בזמן קצר של כשעתיים בלבד. את הטכניקה הייחודית ניתן למצוא אצל רופאי שיניים השתלות שיניים ביום אחדפרטיים מובחרים שמכירים את הטכניקה ואת אופני השימוש השונים בה. בתשובה לשאלה האם ניתן לבצע אותה בכל קופות החולים, נוכל לומר כי הדבר תלוי בקופת החולים ובסניף הספציפי שבו תקבלו את השירות. מטופלים רבים שחוו השתלות שיניים ביום אחד בשיטת התושבות המתקדמת מדווחים על שביעות רצון מלאה, על קלות גבוהה בלעיסה ועל אכילה ללא כאבים. השיטה שבה משתילים תושבות נקראת התושבת הרוכבת, מכיוון שבמקום להושיב את השיניים התותבות ישירות על החניכיים, מתבצע קיבוע של השיניים עצמם (במקרים של לסתות שלמות). במקרים של שיניים בודדות, או קבוצות בודדות של שיניים, התושבת מקבעת את השתלים, והתקנה מתאפשרת בזמן קצר במיוחד, מכיוון שמדובר בתושבת אחת בלבד, ולא בארבע עד חמש תושבות במקרים של לסת שלמה. על אף שהשתלת השיניים מתבצעת תוך מספר שעות, משך ההחלמה אינו שונה מהשתלת שיניים בשיטה רגילה.

 

טווח מחירים

הכול כמובן תלוי בכמות השיניים וברופא המבצע. כאשר אתם מבצעים השתלות שיניים ביום אחד דרך קופות החולים המרכזיות, במקרים שבהם הביטוח הרפואי שלכם מכסה את עלויות הטיפול, תוכלו ליהנות מהשתלה במחיר של 200-400 ש"ח לשן בלבד. במקרים שבהם תבצעו את ההשתלה אצל רופאים פרטיים, מחיר ההשתלה לשן הוא 1,000 עד 2,000 ש"ח, תלוי במספר השיניים וברופא המבצע.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן