כמה עולה טיפולי שיניים ביום אחד

מחלות חניכיים

השתלות שיניים – מידע ומחירי טיפולים

השתלות שיניים הן תחום נפוץ מאוד בקרב לא מעט מרפאות שיניים. בעוד שבעבר אנשים אשר היו זקוקים לשיניים חדשות על פני השיניים המקוריות שלהם בשל בעיות שונות שהיו בשיניים שלהם, נאלצו להסתפק בשיניים תותבות, כיום ישנה אלטרנטיבה הקרויה שתלים. שתלים הם דבר אשר מוצע לכל אדם אשר יש לו צורך בכך, אך יש צורך לדעת כי מחירם של השתלים הוא מחיר גבוה. אדם אשר יש לו ביטוח שיניים יוכל להיעזר בביטוח לצורך סיוע במימון השתלים וכן אדם אשר מטופל במסגרת קופת החולים שלו ישלם פחות על השתלים, אך עדיין- מחירם של השתלים הוא משמעותי.

מהי השתלת שינים

השתלת שיניים היא שיטת טיפול חדשנית אשר במסגרתה, אדם אשר כבר איננו יכול להיעזר בשיניים המקוריות שלו ונדרש לעקור אותם בשל בעיות שונות, יכול כתחליף לשן הקיימת, לקבל שתל של שן, אשר עליה נבנה כתר קבוע. השתלת השיניים היא הפתרון הטוב ביותר לתחלופה לשיניים הרגילות והיא מספקת איכות חיים לאדם אשר סובל מבעיות שונות וקשות בשיניו המקוריות ונזקק לעקירתן. כמו כן, השתלת השיניים מהווה כיום פתרון אסתטי לכל אדם אשר מעוניין לשמור על מראהו הטוב, הכולל כמובן שיניים ישרות, יפות ולבנות. כיום ישנה שיטה חדשנית אף יותר בתחום השתלת שיניים אשר קרויה: השתלת שיניים ביום אחד. במסגרת שיטה זו השתלות השיניים לא מבוצעות בתהליך ארוך אשר כרוך ראשית כל בהשתלת השתל ולאחר מכן בהמתנה של פרק זמן כלשהו עד הלבשת הכתר על השתל, אלא מבוצעות בתהליך הכולל את כל התהליך ביום אחד. דבר אשר מקל על המטופל מכל הבחינות וחוסך לו זמן וכאבים מתמשכים של טיפולים הנפרשים על פרק זמן ארוך. מחיר של השתלת שיניים ביום אחד לרוב יהיה מחיר גבוה יותר ממחיר השתלת שיניים רגילה, מכיוון שמדובר בטיפול חדשני.

מחיר השתלות שיניים

מחירים של טיפולי השתלות שיניים הם דבר שמשתנה ראשית כל, בהתאם למרפאה ומיקום המרפאה- כאשר מדובר במרפאה פרטית הממוקמת באזור יוקרתי, מחיר הטיפולים יהיה מחיר גבוה יותר. שנית, אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה להשתיל שיניים, ראשית כל כדאי שתיגשו אל המרפאה הרלוונטית עבורכם לצורך בדיקה.  השתלת השיניים תשתנה בהתאם למבנה הסינים הספציפי שלכם ולכמות ההשתלות שאתם זקוקים לה. כמו כן, המחיר ישתנה בהתאם למורכבות התהליך באופן ספציפי עבורכם. מעבר לכך, ישנו הבדל במחירים בין שתל תוצרת חוץ או תוצרת מקומית ובין מיקומם של השתלים. ניתן לומר בגדול שכל שתל ינוע בין טווח המחירים של 2100 ₪ ל5000 ₪.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן