כמה עולים דודי שמש בהרצליה

דודי שמש בהרצליה

יום יבוא ותצטרכו לקנות דוד שמש. יכול להיות שזה יהיה דו שמש לדירה חדשה ויכול להיות שזה יהיה דו שמש שיחליף את הישן שכבר התבלה ונהרס. כמה עולים דודי שמש בהרצליה? מה משפיע על המחיר? הנה כמה פרטים חשובים שיעזרו לכם למצוא את דוד השמש המתאים.

תלוי בגודל הדוד

יש הרבה פרמטרים שמשפיעים על המחיר של דוד השמש אך אחד מהם יהיה המשמעותי ביותר מבין כולם והוא גודלו של הדוד. יש דודי שמש בהרצליה שיהיו בנפח של 80 ליטרים, יש כאלו שיהיו בנפח של 120 ליטרים ויש אפילו דודי שמש של 200 ליטרים. בסופו של דבר אפשר להבין באופן טבעי מדוע המחיר עולה אך כאן צריך לציין כי הבחירה שלכם צריכה להיות מחושבת ומותאמת לאופי השימוש ולכמות הנפשות בבית. אם אתם רק 2-3 נפשות בבית אין סיבה שתבחרו דוד גדול מ-120 ליטרים אלא אם כן אתם מתכננים בקרוב להביא עוד ילד לעולם.

תלוי בסוג הדוד

ככל שדוד השמש יהיה מתוחכם ומתקדם יותר כך הוא יהיה הרבה יותר יקר. זו הסיבה מדוע יש דודי שמש באותו הנפח שאחד מהם יעלה 1200 שקלים ואחד מהם יעלה 2000 שקלים. אולי הבדל של כמה מאות שקלים נראה לכם די מיותר ואפשר לחסוך אותו אך חשוב לזכור כי בטווח הארוך הדוד היקר יותר יכול להיות משתלם יותר. הדוד יכול להיות איכותי במיוחד, הוא יכול להיות עמיד יותר לפגיעות חיצוניות ולכן חשוב להתעניין במפרט שלו כדי להבין מה הקנייה הכי טובה עבורכם. כדי להבין טוב יותר מה ההבדלים בין הדודים השונים אתם צריכים לבצע סקר שוק ולקבל מידע עליהם מהאינטרנט.

תלוי ממי קונים

יש עוד פרמטר אחד שמשפיע על מחיר הקנייה והוא ממי קונים את הדוד. יש חברות שמייצרות דודי שמש ויש חברות שרק משווקות ומתקינו אותם. לכן חשוב לבצע סקר שוק ולהבין מי החברות שיספקו לכם את ההצעה הכי טובה מבין כולן. רק אחרי סקר שוק מעמיק בין כל האפשרויות לאותו דוד שמש אתם רוצים לקנות, תוכלו להיות בטוחים בבחירה הכי משתלמת שיש.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן