פיגום נייד

יש פיגומים קבועים ויש פיגומים ניידים ולעתים הפיגום הנייד יהיה הרבה יותר שימושי. פיגום נייד מכיל יתרונות רבים אך נשאלת השאלה כמה הוא באמת עולה. זה הזמן לדבר על המחיר של פיגומים ניידים, במה הוא תלוי וכמובן מאיפה אפשר לקנות.

מהו פיגום נייד ומה טוב בו?

לפני שנתחיל לדבר על המחיר של פיגום נייד ומה משפיע עליו, יש צורך לדבר עליו בעצמו. למה הוא כל כך טוב? מדוע כולם רוצים להשתמש בו? פיגום נייד שימושי יותר לפרויקטים קטנים עד בינוניים והוא קל מאוד לשינוע ולהרכבה. מדובר באחד מהפיגומים הכי טובים שיש כאשר הפיגום הזה יכול להיות איכותי מאוד גם בשימוש פנימי. הפיגומים יכולים להיות עשויים מאלומיניום ברמות איכות שונות ובדרך כלל פיגומי עץ יהיו קבועים כי הם פחות פשוטים להרכבה. לפיגומים ניידים יש גם גלגלים עם מנגנון קיבוע לרצפה כך שהם יהיו בטוחים לחלוטין. אך מה לגבי המחיר?

כמה עולה להשכיר אותו?

קניית פיגום נייד והשכרת פיגום נייד יהיו שונות לחלוטין. ההשכרה יכולה לנוע במחירים שבין 400 ועד 1500 שקלים ליום והמחיר הזה גם כולל את ההובלה וההרכבה שלו. הפיגום הנייד יכול לעלות בין 3000 ועד 10 אלף שקלים אך אז אתם קונים אותו בלי שום שירות נוסף, בטח לא הרכבה. ההשכרה שלו נחשבת ליותר זולה באופן זמני אך לטווח הארוך יהיה עדיף לכם לרכוש אותם כי הם יהיו שלכם לשימוש רב. חשוב לזכור כי היתרונות של ההשכרה יכולים להיות גדולים הרבה יותר  משנדמה לכם גם לחברות גדולות, כי אז אין צורך לאחסן אותם או לדאוג להם אלא רק להזמין אותם למקום הנכון.

מה משפיע על המחיר?

ההשכרה של הפיגום הנייד יכולה לעלות בטווח מחירים גדול מאוד בעיקר בגלל שיש מרכיבים רבים למחיר. סוג הפיגומים משפיע מאוד על המחיר ולמרות שרוב הפיגומים יהיו עשויים מאלומיניום, בגלל העמידות וקלות השינוע של מתכת קלה אך חזקה זו, יש כל מיני סוגים של פיגומים מכל מיני יצרנים והתמחור יהיה שונה. ככל שכמות הפיגומים תהיה גדולה יותר המחיר שלהם יהיה משתלם יותר כאשר יש גם פיגומים בגובה וברוחב שונה, מה שמשפיע גם כן.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן