כמה עולים סולמות לבריכה?

סולמות לבריכה

שורה ארוכה של פרמטרים משפיעים על המחיר של סולמות לבריכה ולכן חשוב להכיר אותם. לאחר מכן, ניתן להתייחס אל המחיר כחלק מתוך מערכת שיקולים רחבה יותר


התפקיד של סולם לבריכה הוא לאפשר עלייה וירידה בטיחותית. אם משתמשים בסולם ייעודי, המשמעות היא שניתן להיכנס לבריכה עילית או לכל סוג של בריכה אחרת ללא צורך בקפיצה פתאומית פנימה. יתרה על כך, הסולם משמש לטובת יציאה מהבריכה וניתן להיעזר בו על מנת לתרום לאיכות החיים של מבוגרים וצעירים כאחד.
העלות של סולמות לבריכה אינה קבועה אלא דינאמית. אם רוצים לבחור את הסולם המתאים ביותר ולחסוך בהוצאות, צריך לדעת מה משפיע על המחר ולא רק מה העלות המצטברת. לאחר מכן, יש מקום להתייעץ עם בעלי מקצוע על מנת להתאים כל סוג של סולם לאופי השימוש.

מה משפיע על המחיר של סולמות לבריכה?

אלו הפרמטרים העיקריים שקובעים את המחיר של סולמות לבריכה ושאליהם כדאי להתייחס:
א. סוג הבריכה – ההבדל העיקרי הוא בין סולמות שמיועדים לבריכה עילית לבין סולמות שמיועדים לבריכה מתועשת או לבריכת בטון. בעוד בבריכות בטון וגם בבריכות מתועשות הסולם בדרך כלל נמצא בתוך המים, בבריכות עיליות הוא מוצב בנפרד. כאשר הסולם הוא נפרד מהבריכה, המחיר שלו זול משמעותית.
ב. גובה הסולם – צריך להשוות בין סוגים שונים של סולמות לבריכה על פי המפרט המתואר על ידי היצרן. באמצעות המפרט ניתן לדעת מה הגובה של הסולם, לאיזה סוג של בריכה הוא מתאים ומה אפשר לעשות איתו. לאחר מכן, משתמשים במפרט כדי לשער גם מה המשקל של הסולם ועד כמה יהיה קל להזיז אותו עצמאית ממקום למקום.
ג. חומרי גלם שמהם הסולם מיוצר – יש סוגים שונים של סולמות לבריכה ואת ההבדל ביניהם ניתן לראות גם בחומרי הגלם. בין היתר, חומרי הגלם שבהם אפשר להשתמש הם אלומיניום, מתכת ופלסטיק. ככל שחומרי הגלם איכותיים ועמידים יותר בפני חלודה או קורוזיה, כך המחיר של הסולם יעלה.

טווח מחירים מקובל עבור סולמות

סולם לבריכה עשוי שילוב בין מתכת לפלסטיק עולה כ-150 ש"ח ומתאים לבריכה עילית בלבד. לשם השוואה, סולם טלסקופי פרימיום שמגיע לגובה של 3.2 מטר ועשוי אלומיניום כבר יעלה כ-750 ש"ח. במידה ומדובר על סולם נירוסטה שאותו מרכיבים בתוך בריכה בנויה או בריכת בטון, המחיר יהיה כ-1,300 ש"ח – אך הוא גם מיועד לבריכות כלור בלבד.
לסיכום, כדאי להכיר את הפרמטרים המשפיעים על העלות ולא רק את המחיר הסופי של סולמות לבריכה. אם כבר משווים מחירים, יש לבצע סקירה מקיפה של סוגי הדגמים ולהבין ממה נובעים ההבדלים ביניהם. בהמשך, כל שנותר הוא להתאים כל סוג של סולם לאופי של הבריכה ולאופן שבו המשפחה מתכוונת להשתמש בה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן