כמה עולים שירותי ניקיון?

כמה עולה שירותי ניקיון

כמה עולה שירותי ניקיוןמעוניינים לקנות את הדירה שלכם? זקוקים לשירותי ניקיון עבור המשרד שלכם? מעוניינים לנקות את הדירה באופן חד פעמי, אך באופן משמעותי לקראת פסח? זקוקים לשירות יומיומי בתחום הניקיון? בכל המקרים הללו, יש להניח שאתם תצרו קשר עם חברה מקצועית בתחום הניקיון, בכדי שזו תספק לכם שירות ברמה גבוהה מאד. עם זאת, כמובן שיש נושא אחד, שמאד חשוב לכם לשים לב אליו – המחיר שיש לשלם. אתם כמובן תאספו הצעות מחיר ממספר חברות בתחום, אך חשוב מאד שתבינו מהם הקריטריונים שמשפיעים על המחיר באופן בסיסי.

כך קובעים את מחיר השירות

מחיר לפי מ"ר

כאשר מדובר על שירותי ניקיון, לא פעם המחיר נקבע פשוט לפי כמות המ"ר שיש לנקות. לחלק מחברות הניקיון, יש מפתח מחירים לפי טווחי מ"ר, וכדאי להתעדכן איתן באשר לעלויות שמשתנות.

מחיר לפי מספר חדרים

הדבר נפוץ בעיקר לניקיון של בתים פרטיים ופחות לניקיון משרדים. הכוונה היא שככל שיש יותר חדרים לנקות – כך המחיר עולה באופן קבוע, לרוב ללא תלות בגודל של החדר לפי מ"ר. בעצם קטגוריה זו והקטגוריה הקודמת, הן שתי הקטגוריות המרכזיות לקביעת המחיר ע"י החברות המקצועיות.

מחיר לחדרים מיוחדים

בעקרון, כאשר מדובר על חדרים שהם מיוחדים, יש עלות נוספת, שהיא גבוהה יותר מניקיון של חדרים רגילים. למה הכוונה בחדר מיוחד? לרוב מדובר על חדרי מדרגות מצד אחד, אך גם חדרי שירותים מהצד השני. יש לקחת בחשבון שבני המקרים, יש צורך בשירותי ניקיון מיוחדים, ולכן העלות גבוהה יותר.

מחיר לניקוי חלונות

ניקוי החלונות לכשעצמו, לא חייב תמיד להוסיף מחיר מסוים לעלות הסופית. אז מתי הוא כן משפיע? בעיקר כאשר מדובר על ניקיון של בנייני משרדים, ואז יש צורך בניקיון לגובה, כאשר מנקים את החלון מבחוץ. המחיר נקבע לרוב לפי מ"ר, והתוספת היא של עוד כמה מאות שקלים לשירות.

שטיחים וספות

במידה ואתם מעוניינים בשאיבת אבק מהשטיחים והספות, וכן שימוש בחומרים מיוחדים בכדי לשמור על הניקיון שלהם, יש לקחת בחשבון שהעלות היא לרוב עוד עשרות שקלים לכל ניקיון שכזה.

טיפולי פוליש וקרצוף

במידה ואתם מעוניינים בטיפולים של פוליש וקרצוף עבור הריצוף שכם, יש לקחת בחשבון שהדבר כרוך בעלויות נוספות. לרוב, המחיר נקבע לפי מ"ר, והדבר מהווה תוספת של עוד עשרות שקלים לניקיון.

מחיר לניקוי מזרנים

במידה אותם מעוניינים לנקות מזרנים, הדבר כרוך אף הוא בהוצאות נוספות, כאשר הדבר תלוי במידת הלכלוך שיש לטפל בו.

ומה עם המחירים הסופיים?

טווח המחירים לשירותי ניקיון הוא רחב במיוחד, ותלוי כאמור בשפע של גורמים. המחיר לניקיון בסיסי יכול לעמוד על 150 ש"ח בלבד, אם מדובר למשל על דירה קטנה במיוחד שלא דורש טיפול מיוחד, ויכול להגיע בסופו של דבר גם למחיר של 2,500 ש"ח לניקיון של משרד גדול במיוחד, שדורש טיפולים מיוחדים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן