כמה עולה לשכור בובקט?

כמה עולה השכרת בובקט

השכרת בובקט היא פתרון מצוין עבור קבלנים העוסקים בעבודות שיפוצים, אנשי מקצוע הזקוקים לציוד מכני הנדסי קל ולקוחות פרטיים שצריכים לשנע ציוד, לחפור או לשאת חומרים עד לפריקה במשאית. אין סיבה לרכוש בובקט בפרויקט חד פעמי ועדיף לנצל את ההיצע הרחב של הכלים העומדים להשכרה.

בובקט מתפקד כיעה אופני קומקטי והוא גם מתאים לחללים קטנים. אפשר לשכור אותו במקומות בהם נדרשת יכולת תמרון גדולה, במרחבים צפופים וצרים או כגיבוי לסוגים נוספים של כלים. הוא מורכב משלדה קשיחה וזרועות הרמה נוחות לתפעול ואידיאלי עבור רחובות עירוניים.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים הקובעים כמה עולים שירותי השכרת בובקט:

א. סוג הכלי – יש סוגים שונים של כלי שיכולים לתפקד כמיני מעמיס. חלק מהחברות המתמחות בתחום של ציוד מכני הנדסי מציעות בובקט רגיל עם מנוע מאחור וכף לחפירת עפר, לעומת אחרות המספקות שירותי השכרה עבור בובקט מצויד בזחלים. ככל שסוג הכלי מתקדם ומשוכלל יותר, כך צפויה עלות ההשכרה לגדול.

ב. זמן עבודה – המחיר הסטנדרטי הוא עבור יום עבודה מלא או חלק ממנו. מי שצריך לשכור בובקט לכמה שעות בלבד יכול לברר על כמה עולה השכרת בובקטאפשרות כזו מול נציגי החברות העוסקות בתחום, או לשלב את השכרת הכלי עם ציוד מכני הנדסי אחר. המחיר לשעת עבודה גבוה יותר מהמחיר שיידרש הלקוח לשלם ליום עבודה שלם.

ג. מפעיל – אפשר לבצע השכרת בובקט באופן עצמאי ולהעסיק מפעיל, או להתעניין בשירותי עבודות עפר ופיתוח. שירותי עבודות עפר ופיתוח מגיעים יחד עם מפעיל המוסמך על ידי החברה. שירותי השכרה בלבד מתאימים לקבלנים שמעסיקים מפעילי ציוד מכני הנדסי עם רישיון. לחילופין, שירותי עבודות עפר ופיתוח מיועדים ללקוחות פרטיים או לאנשים שאין להם את ההסמכה הנדרשת.

טווח מחירים

המחיר ליום עבודה עם בובקט ומפעיל מוסמך צמוד הוא 1,220-1,600 ש"ח. זה גם המחיר שמשלמים לחלק מיום העבודה, לכן עדיף להשאיר את הכלי ולבצע איתו את כל המשימות. לצורך השוואה, המחיר לשעת עבודה של מיני מחפרון זחלי הוא 170-220 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן