כמה עולה אינסטלטור במודיעין?

שרברב הוא בעל מקצוע שנזדקק לשירותיו בעיקר במצבי חירום

אינסטלטור, או בשמו העברי שרברב, הוא איש מקצוע שעיסוקו הוא כל מערכת הצנרת והביוב של הבית שלנו. מערכת זו, שדרכה עוברים כלל המים שנכנסים ויוצאים מהבית שלנו, היא אחת המערכות הבסיסיות והחשובות בחיי היום יום שלנו. למען האמת, את חשיבותה הגדולה של תקינות מערכת הביוב והצנרת בבית שלנו מבינים רק כאשר יש תקלה. מי מאתנו שחווה מקרה אחד של סתימה בניקוז או באסלה, או יום אחד שבו המים לא מגיעים באופן תקין למקלחת או לכיור, יודע היטב עד כמה חשובים כל הפרטים הקטנים הללו לאיכות החיים שלנו באופן יום יומי. לכן, תפקידו של השרברב הוא תפקיד חשוב ומכריע בחיים שלנו, גם אם איננו מבינים זאת לעומק. השרברב המקצועי הוא זה שמתכנן את מערכת הצנרת בבית שלנו, ושרברב הוא גם זה שאליו נקרא כשתהיה בה תקלה. חשוב מאוד שנכיר את סוגי התקלות השונים שיכולים להתרחש בבית שלנו, וחשוב גם שנדע כמה עלינו לשלם על תיקון מהיר ויעיל של התקלות האלה. הוספנו כאן מחירון ממוצע שרלוונטי לאנשי מקצוע בתחום האינסטלציה באזור מודיעין.

כמה עולה ביקור של אינסטלטור במודיעין? מחירון ממוצעכמה עולה אינסטלטור במודיעין

  • כל ביקור של אינסטלטור במודיעין מלווה במחיר בסיסי על עצם הביקור. מדובר בשכר טרחה בסיסי ולא גבוה במיוחד, אך חשוב שנבין שזהו בסיס המחיר שאנו משלמים לו על עבודתו (לדוגמה, גם במקרה שלא הייתה תקלה כלל). המחיר על ביקור נע בין 150 ל-250 ₪ בממוצע, בהתאם לאורך הביקור ולתעריף האישי של כל שרברב (יש הבדל גם בין עוסקים פרטיים לבין חברות גדולות יותר).
  • כעת נגע בקצרה בתקלות בסיסיות ובמחיר שנשלם על פתירתן. אחת התקלות הפחות נעימות שיכולות לקרות במערכת הצנרת היא פיצוץ בצינור, בין אם מדובר בצינור גלוי ובין אם בצינור מוסתר. תיקון פיצוץ בצנרת גלויה יעלה לנו בין 500 ל-800 ₪ בהתאם לגודל הפיצוץ ואורך התיקון, ואילו פיצוץ בצנרת שאינה גלויה יעלה לנו 1,200-2,000 ₪ בהתאם למידת הקושי בהגעה לצנרת זו ואופי התקלה.
  • פתיחת סתימות היא עוד אחד מהשירותים הבסיסיים שמציע כל שרברב, גם בסיטואציות של מצב חירום. מחיר פתיחת סתימה בסיסית נע בין 250 ל-400 ₪, כשבמידה ומדובר בקריאה מידית ובשעות מעט יותר קשות נוכל להגיע לכל היותר לסכום של 600 ₪.

מחיר הוגן הוא לא בהכרח נמוך, אם הוא מלווה בשירות הוגן ואיכותי

בקריאה לשירות של אינסטלטור, כפי שניתן להבין, ניתן למצוא טווח רחב למדי של מחירים. ההבדל בין בעל מקצוע אחד למשנהו הוא לא בהכרח במחיר בלבד, אלא גם בניסיון, במקצועיות, בהמלצות הלקוחות הקודמים וביעילות העבודה. אם נמצא בעל מקצוע שמקיים את כל התנאים הללו באיכות גבוהה, כדאי לנו לספוג גם מחיר מעט גבוה יותר ממחיר המחירון הנמוך ביותר, בעבור שירות מהיר, מקצועי ואדיב.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן