על מה בדיוק אנחנו מדברים כשאנחנו מדברים על מגרסות

המילה "מגרסה" ככל הנראה לא מעלה במוחכם את התמונה המדויקת אליה אנחנו מכוונים במאמר זה. מגרסות, כפי שרוב הציבור מכיר אותן, הן מכונות משרדיות קטנות יחסית שמטרתן גריסה יעילה ומהירה של מסמכי נייר לצרכים משרדיים שונים. ברור שאיננו מזלזלים בעבודת מגרסות מסוג זה, אך לא לזה הכוונה במאמר זה. המגרסות המשרדיות נקראות, בשפה מקצועית, מגרסות נייר או מגרסות משרדיות, וכשאנחנו משתמשים במילה "מגרסות" כשלעצמה הכוונה היא למגרסות תעשייתיות שתפקידן בעולם התעשייה הוא חשוב מגרסהבהרבה מגריסת נייר. כל מפעל תעשייתי מייצר הרבה מאוד אשפה, בדיוק כמו שגופים מסחריים ופרטיים מייצרים לא מעט אשפה – אך במקרה של מפעלים ושל גופים מסחריים שונים, האשפה הזו מגיעה במאסה גדולה למדי וכוללת, מלבד כמות עצומה של נייר, גם חומרי גלם אחרים שניתן למצוא בעולם התעשייה המודרני. מגרסה תעשייתיות היא מגרסה שתפקידה לגרוס או להשמיד אשפה תעשייתית בקנה מידה מאסיבי, בין אם מדובר במגרסות נייר תעשייתיות ואיכותיות לגריסה המונית, ובין אם מדובר במגרסות המוכוונות ספציפית לסוג אחר של חומר גלם. מגרסות שכאלה הן כלי הכרחי וחשוב בעבודה של מפעל תעשייתי, כמו גם בעבודה של גופי מחזור שונים ושל מרכזי אשפה אזוריים. אם אתם רוצים לקנות מגרסות תעשייתיות למפעל או לעסק שלכם, השאלה שאתם בוודאי שואלים את עצמכם היא פשוטה: כמה הסיפור אמור לעלות לנו?

כמה עולה מגרסה תעשייתית ואיכותית לעסק? התשובה בהתאם להיקף הפעילות

  • הסוג הראשון של מגרסות תעשייתיות איכותיות שנסקור את מחירן הוא מגרסות נייר. במידה והעסק שלכם זקוק למגרסת נייר בהיקף עבודה גדול, לגריסת כמות גדולה של מסמכים בזמן קצר, מגרסת נייר תעשייתית היא המוצר שאתם מחפשים ומוצר כזה ניתן למצוא בטווח מחירים של 20,000 ₪ עד 40,000 ₪ כולל מע"מ. טווח המחירים הוא דינמי יחסית משום שישנן מגרסות שונות שעובדות בהיקפים שונים, וכדאי מאוד לאפיין בדיוק מהו היקף העבודה שנחוץ לכם בטרם תבחרו במגרסה.

 

  • הסוג הנוסף של מגרסות תעשייתיות הוא זה שנועד לגרוס חומרי גלם שאינם נייר, ובתחום זה של מגרסות ושרדרים ניתן למצוא מגרסות ברזל, פלסטיק, עץ, זכוכית וחומרים אחרים. מגרסות מסוג זה הן דינמיות מאוד במחירן, שנע בהתאם להיקף העבודה ולסוג חומר הגלם. עם זאת, ניתן להניח שמחיר של מגרסות מיוחדות מסוגים אלה לא יעלו פחות מ-40,000 ₪.

מלגזות תעשייתיות ואיכותיות כדאי לקנות אך ורק מגורמים מקצועיים בתחום

כיום, קיימות חברות בשוק שעיסוקן הוא שיווק ושירות בנושא מגרסות תעשייתיות. את המגרסה התעשייתית המתאימה לעסק שלכם מומלץ בהחלט לקנות משירות מסוג זה, משום שכך תוכלו להבטיח שהמגרסות בעסק שלכם יהיו אלה שמתאימות לצורך שלכם, וכן להבטיח קבלת שירות איכותי בעתיד.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן