כמה עולה פרקט לחדר?

הבחירה האיכותית לריצוף הבית: פרקט

הריצוף הוא חלק חשוב ובלתי נפרד מאיכות העיצוב ומאיכות העיצוב בבית שלנו. בית מעוצב בקפידה, גם אם הושקעו בו מאמצים רבים וכל פריט בו נבחר בקפידה, לא יכול להיות מעוצב באופן איכותי בצורה מלאה עד שלא משלימים את התמונה עם ריצוף מעוצב ואיכותי באותה המידה. בהקשר זה, בחלק גדול מהמקרים הבחירה האיכותית ביותר לריצוף החדר שלנו היא בחירה בפרקט. הפרקט, שהוא למעשה ריצוף עץ, מהווה פתרון איכותי מאוד הן מבחינה אסתטית והן מבחינה תחושה בריצוף החדר שלנו. חזות העץ של הפרקט מקנה לחדר פרקט לחדרתחושה אינטימית, חמימה וביתית מבחינה ויזואלית – תמונה שמקבלת דחיפה משמעותית עוד יותר בהתחשב בתחושה הפיזית הנעימה של מגע הרגל שלנו בפרקט. לבחירה של פרקט יש כמה וכמה יתרונות נוספים, כמו היתרון הכלכלי (רצפה נוחה להתקנה ולא מאוד יקרה), וכמו שמירה על איכות גבוהה לאורך זמן (בתנאי שבוחרים בפרקט הנכון). עם זאת, אתם בוודאי שואלים את עצמכם כמה יעלה לכם ריצוף של פרקט בחדר שלכם – ואנחנו כאן כדי לסייע לכם ולתת לכם מושג כללי.

כמה עולה פרקט לחדר? מחירים למ"ר בהתאם לסוג הפרקט

  • את סוגי הפרקט ניתן ורצוי לחלק לשניים – פרקט למינציה מול פרקט מעץ מלא. פרקט למינציה הוא למעשה שכבת ציפוי דמוית עץ שאותה אנחנו מניחים על הרצפה שלנו ליצירת תחושה מלאה של פרקט עם השקעה משמעותית פחות יקרה ומסובכת. היתרונות של פרקט למינציה הם בעמידות הגבוהה שלו לאורך זמן, בעמידות שלו בתנאים של רטיבות, חום ושחיקה, ובמחיר הנמוך שלו לעומת פרקט העץ המלא. החסרונות של פרקט זה הם בעיקר היתרונות של העץ המלא, שהוא בסופו של דבר טבעי ונעים יותר למגע ולמראה. המחיר של פרקט למינציה נע בין 60 ל-150 ₪ עבור מטר רבוע של פרקט.

 

  • פרקט מעץ מלא מורכב, כשמו כן הוא, מקורות של עץ טבעי ואמיתי שמגיע בגוש טבעי שעבר עיצוב והותאם לריצוף פרקט. זהו ללא ספק הפרקט האסתטי והנעים ביותר, אם כי העמידות שלו נמוכה יחסית והמחירים שלו גבוהים משמעותית: בין 250 ל-400 ₪ למטר רבוע. גישת הביניים לפרקט לחדר היא זו של הפרקט השכבתי, שמורכב משכבות שונות של עץ כאשר רק השכבה העליונה היא עץ מלא. זהו פרקט איכותי, אסתטי ועמיד לאורך זמן, והמחירים שלו נעים בסקאלה שבין 180 ל-350 ₪ למ"ר.

בחרו בסוג הפרקט שמתאים לכם, ותקבלו את המחיר הרווחי ביותר ממתקין הפרקט האיכותי

 

לאחר שהבנתם מהו הסוג הרצוי של פרקט לחדר שלכם, מה שנשאר לכם לעשות הוא לפנות לשירות של מכירה והתקנת פרקטים. מתקין איכותי ישלים את תמונת הפרקט בבית שלכם ויהפוך אותו למרחב האסתטי, החם והמשפחתי שאתם מעוניינים שהוא יהיה. בדקו היטב המלצות גולשים והפרשי מחירים בטרם תבחרו בחברת פרקטים – בכדי לוודא שפניתם לכתובת האיכותית, המקצועית והנכונה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן