הפרמטרים המשפיעים על מחירי מדרגות פרקט

מדרגות פרקט – הבחירה האיכותית למדרגות פנים בבית שלכם

מדרגות הפנים בבית שלכם הם אחד החלקים החשובים ביותר בבית שלכם הן מבחינה פרקטית והן מבחינה עיצובית. מבחינה פרקטית – מדובר בחלק המחבר בין חלקי הבית השונים, שנמצא בשימוש נרחב במהלך שגרת היום יום בבית שלכם – ולכן חשוב שמשטח המדרגות יהי איכות וחזק ולא יתבלה לאחר שימוש ממושך.

הדגש השני קשור לתפקיד שמשחקות מדרגות הפנים בעיצוב הבית – מדובר בחלק גדול ומשמעותי ממרחב המחייה שלנו, ששולט על חלק ניכר מהחדר ומושך את העין באופן בולט. לכן חשוב שנעצב את מדרגות הפנים בצורה הסולידית והיפה ביותר, כך שישתלבו עם המראה הכללי של הבית ויוסיפו לעיצוב הפנים במקום לפגוע בו.

בהקשר זה – הפתרון האיכותי ביותר, שיותר ויותר אנשים בוחרים בו בעיצוב מדרגות הפנים, הוא מדרגות פרקט – מדרגות פנים איכותיות בגדלים וברוחב משתנים המצופות בשכבה של פרקט איכותי. כעת השאלה המתבקשת היא פשוטה – כמה יעלה לנו התענוג?

כמה זה עולה, ומה משפיע על מחיר המדרגות מסוג זה?

  • קשה להגיד בדיוק כמה יעלו לנו מדרגות פרקט, מאחר וציפוי מדרגות מסוג זה תלוי במידה רבה בגודל המדרגות, ברוחבן ובכמות המדרגות שאותן צריך לצפות בשכבה של פרקט. עם זאת, הטיפ היעיל ביותר שניתן לתת הן מבחינה עיצובית והן מבחינה כלכלית הוא לבחור באופציה של פרקט כבר בשלב עיצוב ובניית הבית הראשוניים, ולא בשיפוץ מאוחר יותר – מאחר וזה יהיה מעט מסובך יותר ובוודאי שיקר יותר בנפרד מעיצוב הבית כולו.

 

  • פרמטר נוסף שמשפיע על המחיר של מדרגות מצופות פרקט הוא סוג הפרקט. כעת חשוב שתבינו דבר משמעותי אחד – פרקט איכותי הוא פרקט שלא נשחק ולא מתבלה גם לאחר שימוש רב, ולכן כדאי מאוד לבחור בפרקט איכותי ועשוי עץ אמיתי לעיצוב מדרגות הפנים שלכם. פרקט שכזה יהיה גם חזק ועמיד יותר לאורך זמן – וגם נראה טוב לאורך זמן והופך את מדרגות הפנים לפינת חמד אמיתית בבית שלכם. האופציה הנוספת, והזולה יותר, היא של פרקט למינציה – ציפוי חיצוני של חומר דמוי עץ, שנראה פחות טוב (אם כי לא משמעותית) ובאופן כללי זוכה לתו תקן איכותי נמוך יותר (אם כי עדיין מדובר באופציה איכותית יותר ממרבית סוגי המדרגות האחרים).

 

  • הפרמטר השלישי שמשפיע על מחיר מדרגות הפרקט הוא, כמובן, רוחבן וגודל. בציפוי מדרגות כמו בציפוי כל משטח אחר בפרקט, המחיר נקבע לרוב לפי מטר רבוע – ולכן חשוב למדוד במדויק את גודל ורוחב המדרגות ולפי זה להגיע להצעת מחיר רלוונטית.

בצעו השוואת מחירים יעילה, וקבלו את ההצעה המתאימה ביותר לצרכים שלכם

• כעת, לאחר שהבנו את האיכות שמדרגות פרקט יכולות להוסיף לבית שלכם, ומה משפיע על המחיר של מדרגות מסוג זה – כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לערוך השוואת מחירים יעילה, ולקבל הצעות מחיר ממגוון בעלי מקצוע בתחום.
עלות התקנת פרקט נעה בין 70-130 ש"ח למ"ר, למחיר זה צריך להוסיף את עלות הפרקט עצמו שעולה בין 50 ש"ח למ"ר לסוגים הסינטטים הזולים ועד 1200 ש"ח למ"ר לפרקטים העשויים מעץ גושני איכותי.

עצה שלנו

אל תלכו בהכרח על המחיר הנמוך ביותר, מאחר והחלק החשוב יותר הוא לפנות לחברה האמינה והמקצועית יותר בכל הנוגע לציפוי מדרגות בפרקט.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן