כמה עולה פרקט אלון

פרקט מעץ אלון

פרקט מעץ אלון – קוים לדמותו
עץ האלון הוא עץ פופולארי במיוחד במדינת ישראל ובעולם כולו ועל כן קם הרעיון לייצר ממנו ריצוף פרקט. פרקט אלון הוא מהפרקטים הנפוצים ביותר בעולם, אם לא הנפוץ שבהם. הפרקטים מגיעים לארץ בייבוא מחו"ל שכן שטחי עץ האלון במדינת ישראל מצומצמים מכדי להכיל את הדרישה הגבוהה לפרקטים מסוג זה. לצד ייצור פרקטים מעץ אלון אמיתי, בשנים האחרונות קיימת מגמה לייצור פרקטי למינציה (פרקטים מחומרי גלם מלאכותיים שאינם עץ, אשר מנסים לדמות את מראהו של העץ) שנראים כמו פרקטי עץ אלון. עובדה זו, מוכיחה פעם נוספת את הפופולאריות הרבה של פרקט העץ האלון בחברה בארץ ובעולם כולו.

פרקט עץ אלון – כמה, למה ואיך?

• כמה עולה התקנת פרקט מעץ אלון? התקנה והרכבה של פרקט עץ אלון מלא (מוכר גם בשם עץ גושני, חד שכבתי) תעלה לכם 250-500 שקלים למ"ר רבוע ותכלול גם את הדבקת הפרקט לקרקע. התקנה והרכבה של פרקט אלון תלת שכבתי בצורה של התקנה צפה (על גבי ספוג סופג לחות) תעלה 200-500 שקלים למ"ר רבוע. מחירי התקנה והרכבה של פרקטי עץ אלון אינם נמוכים, אך הם בהחלט מצדיקים את המחיר.

• מה היתרונות בפרקט מעץ אלון ביחס לפרקטים אחרים? עץ האלון הוא עץ חזק ועמיד ביותר. כאשר מדובר בריצוף, חשוב לבחור באחד כזה שיוכל להכיל אנשים רבים ללא חשש לפגיעה או לשחיקה מהירה. יתרון נוסף של פרקט אלון הוא החמימות הישראלית שהוא משדר בשל היותו עץ נפוץ ביותר במדינה ישראל. כמו כן, יכולת העיבוד של עץ האלון היא מרשימה למדי, וניתן לקבל את פרקטי עץ האלון במגוון גוונים וצורות.

• היכן נפוץ ומומלץ להתקין פרקט אלון? פרקט אלון מומלץ למעשה להתקנה בכל חלל שתרצו. עמידותו, יופיו והישראליות שהוא משדר מתאימים לחדרי אירוח, בתי מגורים ואף למשרדים עסקיים. בשל מחירו הגבוה יחסית, נפוץ השימוש בפרקט עץ האלון יותר במשרדי חברות מפוארים שכן הוא משדר יוקרה במקביל להיותו עמיד למעבר של קהל רב ללא שחיקה או שריטות.

התקנה והרכבת פרקט עץ אלון – רק ע"י חברה אמינה

פרקט אלון הוא פרקט שהתקנתו כרוכה בעלות לא נמוכה ובתחזוקה נאותה. על אף עמידותו הרבה, פרקט עץ אלון ככל פרקט דורש טיפול נכון וניקיון ספציפי. בנוסף, המחיר הגבוה שתשלמו על התקנת פרקט האלון, גם הוא מהווה סיבה טובה לתחזוקה וטיפול יסודיים במקביל לבחירת חברה אמינה ומקצועית שתבצע את ההתקנה. חברה להתקנת פרקטים, במיוחד כאלה מעץ האלון המובחר, רצוי שתהיה חברה עם המלצות ועם ניסיון רב בעבודות מסוג זה. אמנם אין זה עניין של חיים או מוות, אך תמורה טובה לכספכם היא סיבה מספיק חשובה בשביל לבחור בחברה איכותית ואמינה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן