כמה עולה הדברה ירוקה בבית פרטי?

כמה עולה הדברה ירוקה בבית פרטי

בית פרטי הוא מקום שנהדר ונעים לגור בו, אבל זה גם מקום שמושך לא מעט מזיקים, הרבה יותר מדירות. החצר שיש בבית יכולה למשוך שפע של מבקרים לא רצויים – מכרסמים, נמלים, תיקנים, יונים, דבורים ואפילו נחשים. מה המשותף לכל המזיקים הללו? קודם כל שנרצה לסלק אותם כמה שיותר מהר, אבל הדבר השני הוא שנרצה לעשות זאת בשיטה של הדברה ירוקה. כלומר – לא להשתמש בחומרים שרעילים לסביבה כולה, כי זה יחייב אותנו להתפנות, ויש סכנה שגם החצר כולה תסבול מכך, ויש סכנה לילדים קטנים וחיות מחמד. ההדברה הירוקה אמנם יקרה יותר מהדברה רגילה לפעמים – אבל מה ישפיע על המחיר שלה?

כמה עולה הדברה ירוקה בבית פרטי

ההשפעות שחובה לקחת בחשבון

  • הדברה בשטח – כמובן שאם אתם מזמינים הדברה ירוקה לבית הפרטי שלכם, קחו בחשבון שככל שהוא יותר גדול, כך ההדברה תעלה יותר. לרוב הבתים הפרטיים יש כאמור גם חצר פרטית או גינה פרטית, והדבר מעלה את המחיר של ההדברה, אם כי לא בהרבה.
  • על איזה מזיק מדובר? – יש הבדל רציני במחיר בין הדברה ירוקה למזיקים כמו תיקנים או נמלים – לבין ההדברה הירוקה למכרסמים או להרחקה של יונים. לכל מזיק אם כן ישנו מחיר משלו, כאשר לרוב ככל שההדברה היא מורכבת יותר (וכיום נעשה מאמץ להתאים את שיטות ההדברה הירוקה לכמה שיותר מזיקים), כך גם המחיר יעלה. שימו לב כי המחיר של הדברה ירוקה לפי המזיק הוא לא פונקציה של גודל המזיק. הדברת מכרסמים אולי יקרה יותר מהדברת תקינים, אבל הדברת פרעושים ודבורים יקרה יותר מהדברת מכרסמים – כי החיות הללו נחשבות מורכבות יותר להדברה, וחומרי ההדברה הירוקה עבורם הם יקרים יותר.

אז מהו הטווח המקובל עבור מחירי ההדברה?

ברוב המקרים, הדברה ירוקה לבית פרטי תנוע בין מחיר של 180 ל400 ש"ח – תלוי כמובן בגודל הבית ובסוג המזיק. ישנם מקרים שבהם ההדברה היה יקרה יותר עבור מזיקים ספציפיים – למשל בכדי להדביר את פשפש המיטה שנחשב למזיק עקשן במיוחד, או בכדי לפרוס רשתות הרחקה ליונים שהן יקרות יותר. כך או כך – זה תמיד מחיר משתלם, וכדאי להשקיע בהדברה הירוקה לטווח הארוך.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן