כמה עולה הדפסת תמונות על קנבס?

בד הקנבס הינו בד גס עשוי כותנה, בעל תכונות ייחודיות מיתר הבדים והוא מתאים למגוון רחב של שימושים החל מתעשיית בגדים, ציוד לטיולים, שימוש במפרשי ספינות ובשל יכולת הספיגה המרשימה שלו הוא נחשב לבד אידאלי לציור. כיום בזכות ההתפתחות הטכנולוגית ציירים רבים מציירים את הציורים המקוריים שלהם כשלאחר מכן ניתן להדפיס את הציור על בד קנבס, מה שמעניק לציור מראה אותנטי שנראה ממש כמו המקור. בשנים האחרונות דפוס דיגיטלי הפך פופולרי ומבוקש וניתן להשיג הדפסות באיכויות גבוהות, כך שגם תמונה שצולמה בנייד אפשר יהיה להדפיס על בד מתוח מקנבס והיא תראה איכותית ביותר. בדרך זו, נצליח למעשה לנצור רגעים ייחודיים ורבים בחיינו וליצור מתנה ומזכרת מרגשת ומקורית.

מחירון הדפסת תמונות על קנבס

ההדפסה על קנבס הינה טכניקה של התזת דיו באמצעות המדפסת הדיגיטלית שתלויה בעיקר באיכות המדפסת ובמספר ראשי הדיו שיש בה. יש גם מכונות עם ארבעה ראשי דיו שנחשבות לפחות איכותיות ויש את המכונות עם שמונה עד שניים עשר ראשי דיו שהתוצאה שלהם מרהיבה ביותר. לכל תמונה שמודפסת על קנבס יש מחירון שנקבע בהתאם לגודל שלה וגם לפי סוג הבד של הקנבס (יש בדים איכותיים יותר ויש פחות). המחירון יתחיל מתמונה בגודל של 30*30 שזה למעשה הגודל הכי קטן כשהמחיר ינוע בין 60 ל – 140 ₪ בממוצע. מכאן המחירים יעלו ככל שמידות הקנבס יגדלו. הגודל המרבי של בד קנבס לתמונה הינו לרוב 150 *100 כשהמחיר יכול להגיע ל –  1000 ₪. בחנויות רבות יש מבצעים במועדים ובחגים, כך שלעיתים ניתן להשיג הדפסה גם במחיר מוזל.   

המחיר בהתאם לאיכות ההדפסה – לפי מה נקבעת איכות ההדפסה?

על מנת להבטיח שהתמונה תצא באיכות גבוהה ותחזיק לאורך שנים יש לוודא מספר מאפיינים שיבטיחו תוצאה איכותית של התמונה.

איכות הבד – יש היום  מגוון סוגי בדי קנבס, כשחלקם הם מבד סינטטי דמויי קנבס. חשוב לוודא מראש האם הקנבס אכן מקורי או מבד סינטטי. בד קנבס איכותי יחזיק שנים רבות בעוד שהאחרים עשויים להיהרס בקלות. אחת הדרכים לדעת מה איכותו של הקנבס תהיה לשקול אותו, ככל שהמשקל שלו גבוה יותר, כך הדיו יצליח לחדור לבד ולהגן על הגוון שלו. כמו כן, קנבס איכותי יהיה עשוי מ – 100% כותנה. כשמזמינים הדפסה על קנבס יש לוודא את המשקל שלו ואת חומר הגלם ממנו הוא מיוצר.

מסגרת – למסגרת שעליה נמתח בד הקנבס תהייה גם השפעה על איכות ההדפסה. המסגרת תחזיק את התמונה ובזכותה תיווצר תמונת תלת ממד. המסגרת הינה מעץ אורן שעובר ניקוי וחיטוי מפני מזיקים- על אף שנדמה כי מסגרת העץ לא משפיעה על התוצאה, כן תהיה לה השפעה מרבית על הפרישה של בד הקנבס ועל עמידותה של התמונה.

איכות הדיו – ככל שהדיו הינו איכותי יותר כך הגוונים יצאו זהים יותר לגוונים המקוריים, כשמזמינים הדפסה עם בד קנבס יש לוודא מה טכניקת ההדפסה שהחברה נוהגת לעשות ומה איכות הדיו.

לסיכום, אפשר להדפיס על קנבס כל תמונה שמעוניינים. היה ותחפצו לתלות תמונה של רגע מיוחד או תמונה שצולמה במהלך אירוע סנטימנטלי – כל תמונה על בד קנבס תצליח להמחיש את הרגע בשל איכות הבד והנופך שהוא מעניק לתמונה. 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן