כמה עולה הזזת ספרינקלר

הזזת נקודת ספרינקלרים

שלא תתבלבלו, הזזת ספרינקלר היא ממש לא התקנת ספרינקלר. אולי נדמה לכם שהזזה של משהו תהיה יותר פשוטה מההתקנה שלו ובטח יותר זולה אך גם זה לא תמיד נכון. זה הזמן להבין מהי הזזת ספרינלקרים, מדוע היא נחוצה וכמובן הדבר הראשי שלשמו התכנסנו, לדבר על המחירים שלה.

כמה עולה להזיז ספרינלקרים?

הזזת ספרינלקרים היא הכרח של המציאות. אם אתם עוברים למקום אחר, אם אתם צריכים לשנות משהו במבנה הפנימי או כל שינוי אחר שמצריך גם שינוי של הספרינלקרים, אתם חייבים להזיז אותם. אמנם אין צורך להתקין את המערכת מחדש וכמובן שאין צורך בעוד ספרינלקרים, אלא אם כן אתם צריכים להוסיף אותם. אך בכל זאת ההזזה הזו לא זולה והיא יכולה לעלות בין 2000 שקלים להזזה די פשוטה של כמה ספרינלקרים ועד עשרות אלפי שקלים אם יש צורך בשינוי הרבה יותר גדול. ההזזה הזו יכולה להיות פשוטה במיוחד אם עושים אותה בצורה מקצועית אך המחיר יישאר גבוה.

תלוי בכמות הספרינלקרים

יכול להיות שאתם מעט מבולבלים מטווח המחירים הגדול שציינו בפסקה הקודמת אך זה הזמן להבין מה מרכיב את המחיר ומה יכול להשפיע עליו. הפרמטר הראשון שמשפיע על המחיר של הזזת ספרינקלרים הוא כמובן כמות הספרינלקרים. אפשר לנחש את זה גם באופן טבעי הרי ככל שיש יותר ספרינלקרים להזיז יש יותר עבודה, וזה יעלה לכם יותר. חשוב לזכור כי כמות הספרינלקרים יכולה להיות משמעותית במיוחד כי כאשר מדובר על כמות ספרינלקרים גדולה מאוד, מצד אחד הפעולה מורכבת וכוללת הזזת תשתיות גדולות יותר אך מצד שני יש סיכוי טוב יותר שתזכו להנחה.

כיצד נוזיל את המחיר?                                   

קודם כל חשוב לזכור שככל שאתם לקוחות גדולים יותר אתם יכולים להוזיל את המחיר יותר, כמו למשל כאשר יש כמות גדולה של ספרינלקרים שצריך להזיז. ההזזה של הספרינקלרים יכולה להיות זולה יותר אם תבצעו סקר שוק מעמיק. יש כל מיני חברות בשוק שיכולות להזיז ספרינלקרים ואם לא תשוו ביניהם לא תדעו לעולם מהי ההצעה היותר אטרקטיבית.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן