כמה עולה כרטיס טיסה לקייב אוקראינה?

כמה עולה כרטיס טיסה לקייב

אם אתם רוצים לטוס לקייב אתם צריכים לדעת כמה זה יעלה לכם. אמנם מדובר בטיסה זולה יחסית והחופשה עצמה תהיה זולה אפילו יותר ממה שנדמה לכם, אך כמובן שזה תלוי בכמה גורמים. זה הזמן להבין כמה עולים כרטיסים לקייב כדי שתוכלו לתכנן את התקציב שלכם בצורה טובה יותר.

אותו המושב במחיר שונה

האם כל מחירי הטיסות יהיו אותו הדבר לכל הקונים? כמובן שלא. אלו הם למעשה סדרי עולם, כרטיסי הטיסה יכולים להיות שונים מאוד זה מזה כך שבסופו של דבר אותו נוסע שיושב לידכם במטוס, ממש כיסא אחד ליד, באותה המחלקה ואותם השירותים, שילם הרבה יותר או הרבה פחות. למה זה כך? כי יש חשיבות רבה לכל מיני משתנים כמו למשל מועד קניית הכרטיס ומצב המושבים בעת הקנייה. יש גם חשיבות רבה לסוג הכרטיס וכמובן גם לעובדה האם רכשתם את הכרטיס לבדכם או עם סוכן, את הכרטיס בלבד או עם חבילת נופש וכן הלאה.

תלוי מתי הטיסה

אחד הגורמים החשובים ביותר שמשפיעים מאוד על המחיר של כרטיסים לקייב הוא מועד הטיסה. אם הטיסה תהיה במועד התיירותי אז כמובן שהמחיר יהיה יקר יותר. אם מדובר על טיסה במועד פחות תיירותי, מה שנקרא מחות לעונה, אז המחיר יהיה נמוך הרבה יותר. כמובן שיש צורך להתחשב בעוד שיקולים ולא רק במחיר הרי לא תרצו לטייל בקייב כאשר יש שם חורף נוראי, שמזכיר מאוד את החורף הרוסי הקשה. לכן יש צורך לברר מתי הטיסה יכולה להיות טובה ביחס למועדים שאליהם אתם רוצים להגיע, כמו למשל לקראת ראש השנה כאשר רבים מהישראלים טסים לאומן כמסורת שהתפתחה.

תלוי מתי קניתם

לא רק מועד הטיסה משפיע על הכרטיס אלא גם המועד שבו קניתם אותו. כמובן שאם תרכשו את הטיסה במועד מוקדם יותר המחיר יהיה זול יותר אך זה לא תמיד בעקרון הזה. יכול להיות שהכרטיס יירכש דווקא בדקה התשעים ואז הוא יהיה הרבה יותר זול. כמובן שיש יתרונות וחסרונות לכל מועד קנייה, אם תקנו מוקדם יותר יכול להיות שהמחיר באמת יהיה זול יותר אך לא תהיה לכם גמישות להחליף את המועד אם יעלה בכך הצורך, ולהיפך אם תרכשו במועד מאוחר יותר. צריך לזכור כי מועד קניית הכרטיס הוא המשפיע הגדול על המחיר בעיקר אם מדובר במועדים חשובים כמו בראש השנה.

תלוי איך קניתם

גם דרך הקנייה שלכם משפיעה מאוד על המחיר. אם תרכשו את הכרטיסים לקייב מסוכן נסיעות המחיר כנראה יהיה גבוה יותר. אם הכרטיס נקנה באינטרנט באופן עצמאי, המחיר צפוי להיות נמוך יותר. בכמה נמוך יותר? לעתים ב-20 אחוזי, לעתים ב-10 אחוזים, לעתים ב-5 אחוזים. זה כבר תלוי כמה טוב חיפשתם באתרי האינטרנט, איזה סוכן מכר לכם את הכרטיס וגם עד כמה התמקחתם כי לעתים זה עוזר. כל הנתונים האלו בסופו של דבר משפיעים על כרטיס הטיסה שלכם ולכן אי אפשר לבחור כרטיס טיסה לפני שמבצעים סקר שוק.

אז כמה עולה הכרטיס?

כרטיסים לקייב מישראל יכולים לעלות באזור ה-180 דולר, בתקופה שאינה שיא העונה ובהזמנה שאינה ברגע האחרון. כרטיסי טיסה לקייב יכולים לעלות גם 300 דולר במחיר שייחשב למחיר נוח אך יותר מזה אתם כנראה כבר משלמים יקר מידי. אם תקנו את הכרטיס בחבילה יהיה קשה להבין מה העלות האמיתית שלו עד שתבינו מה העלות של המלונות שכלולים בחבילה. הכרטיס יכול לעלות הרבה יותר יקר בעונות החמות כמו למשל בעת עלייה לקבר של הרב נחמן מברסלב.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן