כמה עולה להוביל פסנתר

פסנתר

הובלת פסנתר הינה הובלה ייחודית אשר דורשת מיומנות מסוימת בתחום

ישנם מכשירים אשר דורשים התייחסות מיוחדת כאשר מובילים אותם ממקום למקום, כאשר אחד הבולטים ביותר הינו כמובן פסנתר. הובלת פסנתר דורשת ביצוע של העבודה בעדינות מספקת אשר תשמור הן על מבנהו החיצוני של הפסנתר, אך גם על מבנהו הפנימי, אשר מורכב ממספר רב של חלקים, מיתרים ופטישים עדינים, ולכן דרושה מיומנות מסוימת לשם ביצוע הובלה זו.

אז מה משפיע על מחיר הובלת פסנתר?

גודל הפסנתר: פסנתרים מגיעים כיום במגוון רחב ביותר של גדלים, החל מ"חצאי פסנתרים" קטנים אשר גודלם אינו עולה על מטר וחצי, וכלה בפסנתרי כנף גדולים ביותר אשר נועדו בכדי להפיק צלילים אשר ימלאו אולם גדול. גודל הפסנתר משפיע משמעותית על מחיר ההובלה, היות וככל שהפסנתר גדול יותר, כך על המובילים גם לסחוב משקל רב יותר וגם להוביל כלי מורכב יותר, דבר אשר פעמים רבות דורש היעזרות במספר רב יותר של מובילים, ולכן ככל שהפסנתר גדול יותר, כך תעלה יותר הובלתו.

סוג הפסנתר: מלבד הגדלים השונים של הפסנתרים, אנו רואים גם שוני בסוגים, כאשר שני הסוגים העיקריים של פסנתרים הינם פסנתרי כנף ופסנתרי קיר. הובלת פסנתר כנף לרוב תעלה יותר מאשר הובלת פסנתר קיר, אולם כאשר נקבע המחיר נלקחים בחשבון גם מאפיינים כגון גיל הפסנתר, אשר ככל שהוא יותר גבוה ככל הנראה גם יעלה את המחיר, והאם מדובר בפסנתר חשמלי, אשר הינו לרוב פסנתר עמיד ביותר אשר הובלתו אינה דורשת עדינות מיוחדת ולכן המחיר ירד בהתאם.

אופי הדירות: בדומה לכל הובלה, גם הובלת פסנתר מושפעת מאופי הדירות, כאשר דירות רחוקות אחת מהשנייה או דירות בקומות גבוהות יחסית וללא מעלית יעלו את מחיר הובלת פסנתר.

 

פסנתר

מחיר הובלת פסנתר מושפע מגורמים רבים, אשר יוצרים טווח מחירים להובלה

בשל הגורמים הרבים המשפיעים על מחיר הובלת פסנתר, אנו יכולים למצוא הובלות מסוג זה בטווח מחירים אשר נעים לרוב בין 500-800 ₪, כאשר ישנם מקרים בהם ההובלה תעלה יותר או פחות מהטווח המצוין.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן