כמה עולות הובלות משרדים בחורף?

הובלות משרדים

הובלת משרדים היא עבודה שצריכה להתבצע על ידי חברת הובלות מורשה, המתמחה בתחום של הובלת משרד. זאת משום שבמשרד יש הרבה מאוד ציוד שאין בבתים פרטיים, בעיקר ציוד ממוכן וציוד אלקטרוני רב ומתקדם, ולכן חשוב מאוד שמי שיעביר את הציוד החשוב והרגיש הזה ליעדו, יהיו אנשים שמתמחים בתחום ושיודעים כיצד לבצע עבודה יעילה – מבלי לסכן את הציוד.

איך בוחרים חברת הובלות?

על מנת להבטיח, ככל שרק ניתן, כי הובלת המשרד אכן תתבצע בצורה ראויה ושעם סיום ההעברה כל הציוד ימתין לכם במשרד החדש ללא כל פגם, חשוב מאוד לבחור את חברת ההובלה על פי רשימת הפרמטרים הבאה:

  • רישיון עבודה – חשוב מאוד לעבוד רק עם חברת הובלות משרדים אשר ברשותה רישיון עבודה בתוקף, שכן כך תוכלו לדעת שמדובר בחברה שפועלת בפיקוח, ולא באדם שמנסה להרוויח עוד קצת כסף מהצד, בלי להיות מומחה בשירות שהוא מציע.
  • המלצות – כדאי מאוד לבחור בחברת הובלות משרדים אשר יש לכם עליה המלצות, שכן אם אנשים אחרים קיבלו שירות טוב, אין שום סיבה שאתם לא תקבלו.
  • ביטוח תכולה – מומלץ מאוד לעבוד רק עם חברת הובלות המספקת ביטוח מלא על התכולה, על מנת שאם, במקרה, ייגרם נזק לתכולת המשרד שלכם במהלך ההעברה – תקבלו לפחות פיצוי כספי הולם שיאפשר לכם לרכוש ציוד חדש ולחזור לשגרה במהירה.
  • עמידה בלוח הזמנים – חשוב מאוד שבהסכם העבודה שעליו תחתמו מול חברת ההובלות יופיע סעיף המחייב את החברה לעמוד בלוח הזמנים על מנת להבטיח, ככל שרק ניתן, שתגיעו אל משרדכם החדש ותחזרו לשגרת עבודה בדיוק על פי התכנון שנקבע בין הצדדים.

בחירת חברת חברת הובלות משרדים על פי הקריטריונים הללו תגדיל את הסיכויים לכך שההובלה תתבצע כמו שצריך מכל הבחינות, ותאפשר לכם לחזור לפעילות משרדית רגילה בצורה יעילה ומהירה.

מתי כדאי להזמין הובלות משרדים?

הובלת משרדים כדאי יותר להזמין בחורף. ברור שאם המעבר חייב להיעשות בקיץ, תוכלו למצוא גם חברה שתבצע את ההובלה עבורכם, אולם סביר להניח שתצטרכו להיות יותר סבלניים בקשר לתאריך ושתצטרכו לשלם הרבה יותר. הובלות משרדים בקיץ עולות יותר משום שהביקוש הגבוה ביותר להובלות הוא בקיץ, וכשיש יותר ביקוש- המחירים עולים ביחס ישיר והרבה יותר קשה למצוא תאריך פנוי שמתאים.

רק כדי לסבר את האוזן, הנה התשובה לשאלה כמה עולות הובלות משרדי בחורף, לעומת הובלות משרדים בקיץ:

הובלת משרד ממוצע (משרד בן 2 חדרים) בקיץ תעלה בין 1,700 – 2,700 ₪. בחורף, לעומת זאת, הובלה כזאת תעלה בין 1,500 – 2,300 ₪.

הובלות משרדים

לסיכום – אין ספק שעדיף להזמין שירותי הובלות משרדים בחורף, אז המחירים זולים יותר. חשוב מאוד לדאוג לכך שאת ההעברה תבצע רק חברה המתמחה בתחום של הובלות משרדים, אשר פועלת ברישיון ומספקת לכם תנאי הובלה ומחירים הגיוניים.

על מנת לוודא שאתם אכן מקבלים את השירות הרצוי והראוי, מומלץ לבקש הצעות מחיר להובלות משרדים בחורף ממספר חברות, ולבחור בהצעה המשתלמת ביותר. שיהיה בהצלחה ובקלות!

 

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן