כמה עולה להזמין שירותי פורץ מנעולים?

כמה עולה להזמין שירותי פורץ מנעולים והחלפת צילינדר?

שירותיו של פורץ מנעולים הם שירותים אליהם נפנה במצב שבו אנחנו זקוקים להם בדחיפות

אף אחד מאתנו לא רוצה להיות זקוק לשירות של מנעולן. הסיבה לכך היא פשוטה למדי – כאשר אנחנו זקוקים לשירות של פריצת מנעולים, החלפת צילינדר או מטרה דומה, אנחנו בדרך כלל נמצאים במצב של מצוקה מסוימת. בין אם מדובר במצב שבו ננעלנו מחוץ לבית שלנו, ובין אם מדובר במצב שבו אנחנו לא מצליחים לפתוח את הכספת הפרטית שלנו – אנחנו צריכים פורץ מנעולים שייתן לנו את העבודה האיכותית מסביב לשעון בכדי להושיע אותנו ממצב המצוקה שלנו. עם זאת, דווקא משום כך ברור מדוע טווח המחירים בתחום הוא טווח רחב וגס יחסית, כאשר ישנם גם אנשי מקצוע שמנצלים את המצוקה שלנו וגובים מאתנו מחיר לא מקובל ולא הוגן. אנחנו כאן בכדי לתת לכם את המחירון העקרוני המומלץ בתחום, ולסייע לכם להבין כמה זה אמור לעלות.

כמה עולה להזמין מנעולן, פריצת דלת והחלפת צילינדר?

• כמה עולה להזמין מנעולן? הזמנה של פורץ מנעולים עבור עבודת פריצה בסיסית היא עבודה בטווח מחירים רחב יחסית. פריצה של מנעול צילינדר בסיסי תעלה לנו בממוצע בין 200 ל-400 ₪. פריצה של מנעול לשונית – 150-300 ₪. פריצה של מנעול כספת היא מלאכה מעט יותר מסובכת, וגם היא תעלה לנו בממוצע 400 ₪ לכל היותר, אך מחיר המינימום יהיה 250 ₪ לערך. חשוב לדעת שפורץ המנעולים אמנם ייתן לנו שירות מסביב לשעון בהנחה שמדובר בבעל מקצוע איכותי, אך ככל שנתקדם בשעות היום כך גם המחיר של שירותיו יעלה באופן יחסי – תוספת של 25-50% לעבודה בשעות הערב, ואילו תוספת של 50%-100% לעבודה בשעות הלילה.

• כמה יעלה לנו להחליף צילינדר? המחירים שציינו עד כה הם מחירים עבור פריצה בלבד, בלי להתייחס גם למה שצריך לבוא אחרי הפריצה – החלפת צילינדר. המחירים הממוצעים של החלפות צילינדר תלויים גם הם באופי המנעול הנפרץ והצילינדר הנחוץ. החלפה של צילינדר פשוט למפתח משונן תעלה לנו 150-400 ₪. החלפה של צילינדר למפתח חורים – 200-500 ₪ בממוצע. עבור צילינדרים בעלי בקרת שכפול למפתחות ומנגנון נעילה בטיחותי ואיכותי במיוחד, מחיר ההחלפה יהיה 450 ₪ לכל הפחות, ולכל היותר 900 ₪ בממוצע. חשוב להבין שבכל מה שנוגע לכספות, בדרך כלל נצטרך להשקיע לא מעט כסף בפריצה ובהחלפת הצילינדר, משום שמדובר במנגנוני נעילה מתקדמים.

מנעולן- איש המקצוע!

חשוב מאוד לדעת כמה אנחנו צריכים לשלם כשאנחנו פונים למנעולן. למרות שמדובר במצב של צורך, אין סיבה לשלם עבור פורץ מנעולים והחלפת צילינדר יותר ממה שמקובל בתחום.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן