כמה עולה להשכיר רמקולים לאירועים?

רמקולים

אם אתם מפיקים אירוע מיוחד, חשוב לכם כמובן לדאוג להגברה איכותית. יש מקרים שבהם ההגברה היא לטובת נאומים, לעתים זה לטובת מסיבת ריקודים, לטובת מצגות, לטובת שירים שיושמעו, או מכל סיבה אחרת. המשותף לכל המקרים הללו הוא שאתם תרצו לפנות לשירות של השכרת רמקולים, על מנת שתוכלו לקבל רמקולים מוגברים איכותיים. כמובן שאתם לא תרצו לרכוש אותם – אלא רק לשכור אותם לטובת האירוע שלכם. אם כך, מה צריך להיות המחיר ההגיוני? תלוי כמובן בלא מעט פרמטרים שניקח אותם בחשבון בעת התכנון:

 

כך קובעים את המחיר להשכרה של הרמקולים המוגברים

  • כמה וואט? – אחד הקריטריונים החשובים לקביעת המחיר עבור השירות של השכרת רמקולים הוא מידת הוואט של הרמקולים. ככל שמידת הוואט היא גבוהה יותר, כך עוצמת ההגברה של הרמקולים היא גבוהה יותר – מבלי שכמובן מוותרים על האיכות של הצליל. קחו בחשבון כמובן שלא תמיד בהכרח יש צורך ברמות וואט גבוהות במיוחד – וזה תלוי כמובן בסדר הגודל של האירוע שלכם, בגודל המקום, באקוסטיקה הטבעית, וכיו"ב. רצוי להתייעץ עם איש מקצוע, כדי שתבינו מהי מידת הוואט שתתאים לרמקולים לאירוע שלכם – וכך תוכלו לקבל הצעת מחיר הגיונית.רמקולים
  • הזמנת סאב מוגבר – מעבר להזמנה של רמקולים מוגברים לאירוע שלכם, כדאי גם לשקול הזמנה של סאב. מהו הסאב? זהו הרכיב שאחראי על הגברת הבאס. הבאסים הם חלק חשוב מאד בהגברה האיכותית של האירוע שלכם. לא תמיד יש בהכרח צורך בסאב. למשל, אם מדובר על אירוע עסקי שיהיו בו נאומים ומצגות, אין בו שום חובה. לעומת זאת, אם מדובר על מסיבת חתונה, יום הולדת או בר מצווה שבה הרמקולים נחוצים לריקודים – ברור שכדאי להזכיר סאב כדי שהחוויה תהיה שלמה.
  • רמקולים שקועים או גדולים – לעומת הרמקולים הגדולים, רמקולים שקועים מאפשרים הפקת צלילים איכותית בהרבה.
  • כמות הרמקולים – באם מדובר באירוע קטן, יכול מאוד להיות שניתן להסתפק ברמקול אחד בלבד. אולם, באם מדובר באירוע רב משתתפים, אזי יש להשכיר מספר רמקולים שכן, רמקול אחד או שניים לא יצליחו לספק את הסחורה במקרה זה.

 

ומהו טווח המחירים המקובל?

מדבור על טווח מחירים שיכול להיות רחב מאד, ותלוי גם כמה סטים של רמקולים מוגברים אתם תבקשו לשכור. אם מתייחסים למחיר של סט יחיד, הרי שהמחיר נע בין 100 ל500 ש"ח – תלוי כמובן בדגמים ובפירמות. כמובן שיש תוספות אפשריות לרמקולים כמו מיקסרים, מיקרופונים, וכיו"ב – שיכולים לייקר את המחיר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן