כמה עולה להתקין גלאי עשן?

גלאי עשן

גלאי עשןאתם בוודאי מודעים לחשיבות של התקנת גלאי עשן בבית שלכם או בעסק שלכם. בעזרת גלאי העשן, אתם יכולים לקבל התראה מתאימה במידה ויש חשש לדליקה או לשריפה. בעזרת התראה זו, אתם יכולים לפנות כמה שיותר אנשים, וגם לתת מענה ראשוני לכיבוי הדליקה, ואף להפעיל מערכות לכיבוי אש. כך או כך, חשוב תמיד להבין כמה עולה להתקין גלאי עשן? שאלה זו היא חשובה, שכן כאשר אתם מתכננים את כל התשתיות למבנה – מדובר על הוצאה שגם בה יש להתחשב.

ההשפעות השונות על מחיר הגלאי

  • סוג ההתקנה – יש לזכור שאם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה להתקין גלאי עשן? עליכם לזכור שעלות ההתקנה היא משמעותית מאד מבחינה זו. ישנם גלאים להתקנה עצמאית ללא תשתית מיוחדת, ומחירם כמובן יהיה זול יותר. עם זאת, גלאים שדורשים התקנה מקצועית כמובן יעלו יותר – אך יש לזכור שהם יחוברו לתשתיות נוספות, כולל גם למערכות לכיבוי אש, וזה בהחלט שיקול שכדאי לזכור.
  • אחריות – כמובן שיש קשר ישיר בין המחיר של גלאי העשן לבין האחריות עליו. לרוב, אם מדובר על גלאי יקר יותר, משך האחריות עליו הוא לתקופה ארוכה יותר. האחריות היא חשובה מאד, בכל מה שנוגע להיבטים שונים של שריפה ופיצויים מחברת הביטוח, במידה והגלאי לא עבד.
  • חיבור למערכות נוספות – כשתוהים כמה עולה להתקין גלאי עשן? חשוב לזכור שאם מדובר על גלאים שמחוברים למערכות נוספות, אפשר שמחירם יהיה גבוה יותר. אחרי הכל, אם יש אפשרות להפעיל גם את הגלאים באופן ידני דרך מערכת של פיקוח אנושי, ולחברם למערכות לכיבוי אש – הדבר יהיה יקר יותר.

מה יהיה המחיר הסופי?

כשמסתכלים על השאלה כמה עולה להתקין גלאי עשן? חשוב גם להביט בסוף על השורה התחתונה של המחיר. ברוב המקרים, המחיר לגלאי אחד בודד הוא מגוון מאד. המחירים הזולים נעים סביב הטווח של 50-80 ש"ח לגלאי בודד. במקרים אחרים, הגלאים היקרים יותר עולים בין 100 ל200 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן