כמה עולה מדה מתפלסת?

 מדה מתפלסת

מדה מתפלסת היא חומר ייחודי, אשר מסייע לנו בעיקר לצורך יישור, ויצירת פלס של משטחי בטון שונים. מדובר על חומר שמגיע בצורה נוזלית, וכאשר מערבבים אותו עם מים הוא מתקשה – ומכאן הוא כמובן מסייע מאד לכיסוי של בורות, שקעים, חתכים וכיו"ב – ומהווה בסיס איתן להתקנה של שטיחים מקיר לקיר, פרקטים, וכו'. חשוב מאד כמובן לדעת כמה עולה מדה מתפלסת, בכדי לדעת לקראת ההתקנה שלה, מהן העלויות שאתם צריכים לקחת בחשבון.

מה משפיע על המחיר של מדה מתפלסת ?

  • כמות השטח – כמובן שאין צורך לציין שכדי לדעת כמה עולה מדה מתפלסת, עליכם לשים לב לשטח שאותו יש לכסות. שימו לב כי ככל שהשטח גדול יותר – כך צריך להשתמש כנראה ביותר כמות של חומר.
  • עומק הבורות – יש לציין כי מעבר לשטח עצמו, עיקר ההשפעה על המחיר של המדה המתפלסת הוא בעומק שיש לכסות מראש. כשאתם תוהים כמה עולה מדה מתפלסת, קחו בחשבון ששטח גדול אך מיושר יחסית אולי ידרוש מכם כמות מופחתת מאשר שטח קטן – אבל עם בורות עמוקים במיוחד, שדורשים יותר חומר.
  • מותגים – כמו בכל דבר, גם במדה המתפלסת יש מותגים שונים, ויש הבדל בין תוצרת הארץ לחו"ל. אם רוכשים מדה מתפלסת מתוצרת הארץ, היא לרוב זולה יותר מאשר מדה מתפלסת מתוצרת חוץ.

 

 

כדי לדעת כמה עולה מדה מתפלסת  , יש להסתכל על מחירי השקים שבהם מוכרים את החומר. ברוב המקרים, מדובר על שקים של 25 ק"ג, כאשר טווח המחירים נע לרוב בין 60 ל 90 ש"ח – תלוי בעיקר בסוג המותג, והאם הוא תוצרת מקומית או תוצרת חוץ. כעת, יש פשוט למדוד את השטח ואת העומק שבו אתם תשתמשו במדה, ולפי זה להבין כמה שקים יהיה עליכם לקנות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן