מניקור לציפורנייםמניקור מאפשר טיפוח של כפות הידיים עד רמת היגיינה גבוהה מאוד. המניקור משפיע על תחושת הביטחון העצמי, מיועד לנשים וגברים כאחד ורלוונטי בכל הגילאים. טיפולי מניקור מסתיימים בתוך זמן קצר, ומחירם אינו גבוה בהשוואה לטיפולי טיפוח אחרים. מניקור מתבצע באמצעות שורה ארוכה של מוצרים ייחודיים. חלק מהמוצרים מכילים רכיבים טבעיים בלבד, לעומת אחרים הנשענים על שילובים מדעיים בין סגולות רפואיות ותכונות אסתטיות. חשוב לבחור מכון קוסמטיקה אמין, ולבצע את טיפולי המניקור באופן קבוע ושגרתי. שיוף עדין של הציפורניים בצורה עצמאית אינו מספיק לצרכי טיפוח, ויש לשים דגש על העור העדין בכפות הידיים.

מה המרכיבים המשפיעים על המחיר?

מכון קוסמטיקה המציע טיפולי מניקור קובע את המחיר על פי הנהוג בתחום. יחד עם זאת, ישנם מספר מרכיבים קבועים המשפיעים על המחיר אותו יידרשו הלקוחות לשלם:

א. סוג הטיפול – טיפולי מניקור עברו לא מעט שינויים בשנים האחרונות. בעוד בעבר כל הטיפולים כללו הסרת עור יבש וצביעת ציפורניים בלבד, הרי שכיום ניתן להשתמש בחומרי הזנה, תחליב וטיפוח עבור העור מסביב לציפורניים. המחיר נקבע על פי אופי הטיפול ומורכבותו. אפשר עדיין להסתפק בטיפולים קלאסיים, אך מי שמחפש אחר מראה ייחודי זקוק לטיפול מתקדם יותר שמחירו בהתאם.

ב. משך הטיפול – לא תמיד אפשר לקבוע מראש את העלות של טיפולי מניקור, וזאת בשל ההבדלים בין מצב העור אצל לקוחות שונים. עור יבש במיוחד וציפורניים דקות או סדוקות יחייבו טיפול ארוך. לעומת זאת, לקוח הנוהג לבצע מניקור לעיתים קרובות יכול ליהנות מטיפולים קצרים ומחירים נמוכים ובסיסייים בלבד.

ג. חבילת פינוק – מכוני מניקור מציעים חבילות טיפוח שלמות עבור הלקוחות. חבילות אלו כוללות מלבד המניקור גם פדיקור, אמבט ג'קוזי לרגליים, עיסוי צוואר ושכמות, אבנים חמות על המצח ועוד. עלות החבילה גבוהה מן הסתם מהעלות של טיפולי מניקור בלבד.

ד. תוספות – ניתן לרכוש במכוני קוסמטיקה ערכת שיוף ציפורניים אישית, ולקבל טיפים על מניקור עצמאי בבית. תוספות מן הסוג הזה מעלות את מחיר המניקור, ונחשבות משתלמות עבור גברים ונשים.

טווחי מחירים

המחיר הסטנדרטי של מניקור עומד על 40-80 ש"ח עבור טיפול רגיל. מכונים מובחרים, טיפול ספציפי בחומרים טבעיים ורכישת תוספות יעלו את מחיר המניקור לטווח של 80-120 ש"ח, למרות שחלק מהמכונים גובים מחיר גבוה יותר בהתאם לותק ולניסיון. ערכת שיוף ציפורניים עולה לבדה עשרות שקלים, וניתן לצרף אותה אל העלות הכללית. לעומת זאת, טיפולי מניקור הכוללים מריחת ג'ל לשימור הלק יעלו 150-300 ₪, וזאת בשל העמידות הגבוהה. סקירת המחירים אינה מחייבת, ויש צורך בקבלת הצעה ספציפית בכל מכון קוסמטיקה. חשוב לפנות אל מכוני קוסמטיקה אשר פועלים ברישיון ומשתמשים בתכשירים בעלי תו תקן. אפשר לתאם פגישת ייעוץ עם אחד מנציגי המכון, לברר מה כולל טיפול מניקור, ורק לאחר מכן לקבל החלטה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם כמה עולה טיסה לאילת

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן