כמה עולה ניתוח הגדלת חזה?

שוקלת לבצע ניתוח הגדלת חזה ומעוניינת לדעת באילו סכומים מדובר?

קיימים מספר מרכיבים שיכולים לשנות את מחירו של הניתוח עד לפערים של כ- 70% בין מנתח פלסטי אחד למשנהו. על השאלה כמה באמת עולה הגדלת חזה קשה לענות במדוייק, אך במאמר זה נסביר איך נקבע המחיר הסופי של הניתוח.

המרכיבים הקובעים את מחירי ניתוח הגדלת חזה : 

  1. חדרי הניתוח – ניתוח הגדלת חזה יכול להתבצע בבי"ח פרטי או ציבורי. לרוב מבוצעים ניתוחים פלסטיים בארץ בבתי חולים פרטיים. מחירו של ניתוח להגדלת חזה בבית החולים הפרטי נקבע ע"פ שתי שיטות:
    • תשלום עבור שעת ניתוח (בין 2,500 ₪ ל- 4,000 ₪).
    • על פי מחיר כללי של ניתוח הגדלת חזה. בבתי חולים פרטיים שנחשבים למובילים המחירים בהתאם. באופן כללי, ניתוח הגדלת חזה אורך לרוב כשעה ולכן המחיר הוא כמו בתשלום לפי שעת ניתוח.
  2. סוג ההרדמה – ישנם מנתחים הבוחרים לבצע ניתוח הגדלת חזה בהרדמה מקומית שהנה זולה יותר בסדר גודל של עד 1,000 ₪ לעומת מחירה של הרדמה כללית שמשך זמנה ארוך מעט יותר ולכן עולה יותר.הגדלת חזה
  3. הרופא האחראי על ההרדמה – יש מנתחים פלסטיים שעובדים עם מרדים קבוע שמקצועיותו גבוה ולכן עלותו גבוהה יותר. יש מנתחים פלסטיים  המשתמשים במרדים מחדר הניתוח ולכן העלות כבר משוקללת במחיר חדר הניתוח.
  4. הצוות המטפלמחיר אחיות חדר ניתוח צמודות נקבע על פי מקצועיותן, כשהמחיר המשולם להן משתנה בין רופא אחד לאחר. רוב הרופאים משתמשים בצוות  שמספק חדר הניתוח, הוספת צוות נוסף/מיוחד מייקרת את המחיר הסופי של הניתוח.
  5. מחירים לאחר האשפוז – מנתחים מסויימים משחררים את המטופלת הביתה לאחר כשש שעות מסיום הניתוח ואחרים מעדיפים להשאיר ללילה אשפוז ואף יותר. מחיר האשפוז נע  בין 500 ₪ ל1,000 ₪ ללילה.
  6. שתלים מסיליקון – לאיכויות השתלים בהם משתמשים בביצוע ניתוח הגדלת חזה חשיבות עליונה. קיימות רק שתי חברות לייצור שתלים מסיליקון שמאושרים לשימוש ע"י מינהל התרופות.  מטעמי אחריות על השתלים מומלץ לבחור בשתלים איכותיים ולא לחסוך במחיר השתל. המחירים נעים בין 750 ₪ לשתלים מחברות שאינן מוכרות ל- 7,000 ₪ לשתלים אנטומיים מסוגים שונים.
  7. אופן התשלום – ככל שרמת אי הוודאות סביב התשלום עולה כך גם עולה מחיר ניתוח הגדלת חזה. יש לקחת בחשבון גם את הריבית עבור הלוואות ותשלומים, אם נלקחים.
  8. הרופא המנתח– למשתנה זה החשיבות הגבוה ביותר מבחינת מחירי הניתוח. ישנם מנתחים פלסטיים הגובים לשעת ניתוח תעריף הגבוה ב- 100% ואף יותר ממנתחים פלסטיים פחות מנוסים או חסרי יחסי ציבור.

לסיכום, מחירי ניתוח הגדלת חזה עשויים להגיע לעלות של כ- 20,000 ₪.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן