כמה עולה עורך דין ירושות – שאלות ותשובות

אם אתם צריכים להסתייע בשירותיו של עורך ירושות, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את כל המידע הכי חשוב שיש לדעת. עוד לפני הפגישה עם עו"ד ירושה מומלץ, הכנת המסמכים השונים בצורה הנכונה, תאפשר לכם לחסוך בזמנים יקרים, לפעמים גם בעלויות.

שימו לב, אם אתם מגיעים מאוד מפוזרים לפגישה עם עורך דין ירושות או עו"ד בכל תחום אחר, העלויות של שירות עורך הדין בהחלט יהיו שונות, גבוהות יותר כמובן. מדוע? בואו נענה על זה בעזרת הדוגמה ההפוכה. אם הגעתם לפגישה עם עורך דין ירושה בעודכם מוכנים עם מסמכים מסודרים ומתויקים, נכון שעורך הדין יצטרך לעבוד פחות קשה? נכון. בדיוק באופן הזה, עורכי דין יתמחרו את שירותיהם בהתאם לכמה שהעבודה והמלאכה יהיו מורכבות. מה כדאי לוודא ולהכין מראש, אילו סוגי מסמכים? בואו נדבר על זה.

עו"ד ירושה – כל המידע

כמה יעלה לי שירות של עורך דין ירושות? אילו מסמכים מומלץ להכין או לוודא מראש את תקינותם? קודם כל, תמיד חשוב לוודא את התקינות של חתימות שונות על מסמכים משפטיים וצווי ירושות. צו ירושה צריך לכלול פרטים תקינים ומדויקים של אלו היורשים כסף או נכס.

יש לוודא מספרי תעודות זהות, שמות פרטיים ושמות משפחה ועוד. שימו לב, במקרים בהם אי-אלו פרטים אינם נכונים, היורשים של הצוואה יצטרכו להגיש בקשות לתיקונים. כמו שאמרנו בתחילת הפוסט, מדובר בבזבוז זמנים מיותר. תתארגנו מראש כיאות? תחסכו בזמנים ועלויות! יש צורך להגיש בקשה לתיקון? כמובן שכל סוג בירוקרטיה תמיד יעלה גם בכספים.

מחירי עו"ד ירושות 

אם עורך הדין שלכם לא עובד על בסיס של עמלה מערך התביעה, הוא יצטרך להיות מתוגמל בדרכים כספיות אחרות. לרוב, שעה של ייעוץ עם עו"ד ירושות תעלה 100-300 ₪ בממוצע. אם אתם צריכים לערוך צוואה, המחיר יהיה 1,850 ₪ בממוצע.

הפקדה של צוואה תעלה בין 800 ₪ ל-90 ₪, בעוד שכתיבת צוואה מול שופט תעלה לכם 505 ₪. לא פעם, נוצרים סכסוכים נוראיים בין בני משפחות, וזאת בעקבות ירושות שחולקו או לא חולקו כפי שהצדדים השונים ציפו. רוצים לחסוך את הריבים האלו מהילדים שלכם? מומלץ עוד היום להיפגש עם עורכי דין ירושות, מולם תוכלו לערוך צוואה באופן הכי מדויק, שגם ימנע סכסוכים משפחתיים בעתיד.

מה קורה אם אין צוואה? למי מועברת הירושה?

במקרים בהם לא קיימת צוואה המורישה את רכוש הנפטר או את נכסיו, ישנם יורשים לפי הדין, הזכאים לרשת את מיטלטליו של הנפטר. יורשים לפי הדין הם צאצאיו של הנפטר, או להורים של הצאצאים, או להורים של הורי הצאצאים.

אין ספק, ווידוא הפרטים הנכונים מראש אל מול עורך דין ירושות, עשוי לחסוך המון זמנים יקרים, כספים וגם מריבות הנוצרות בעקבות ירושה שאין לה יורש. מומלץ מאוד להימנע מסיטואציות אלו, הקפידו להיערך מראש.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן