כמה עולה ציפוי ארגזי רוח מאלומיניום?

ציפוי ארגזי רוח מאולמיניום

הצורך בשירות של ציפוי ארגזי רוח מאלומיניום, נולד מהעובדה שרוב ארגזי הרוח שהותקנו על גגות הרעפים בישראל הם כבר ישנים ובלויים. בעבר היה נהוג להתקין את ארגי הרוח לרוב מעץ, בעיקר בשל המראה היפה שלו והשילוב שלו עם גגות הרעפים. אלא שהעץ הוא גם לא חומר עמיד במיוחד ולכן עם השנים הוא נשבר, נסדק, נאכל מבפנים ומתבלה, עד שכמעט לא נותר ממנו דבר, ובעקבות כך ארגז הרוח לא באמת מתפקד כמגן ומחזק של הגג. הפתרון לכך, הוא כאמור לצפות אותו עם לוחות אלומיניום שיחזקו אותו ויהפכו אותו לעמיד יותר. אם כך, מה ישפיע על המחיר של עבודת הציפוי?

היבטים שונים בקביעת המחיר

  • גודל – כמו הרבה שירותים אחרים, גם עבודה על ציפוי ארגזי רוח מאלומיניום תלויה לא מעט בגודל של הגג. המחיר ציפוי ארגזי רוח מאלומיניוםשנקבע הוא לפי מ"ר, ולכן ככל ששטח הגג גדול יותר, כך גם יש יותר ארגזי לוח לכסות בציפוי אלומיניום, והמחיר יעלה.
  • העיצוב של הלוחות – לא פעם, מה שעוזר לקבוע את המחיר עבור ציפוי ארגזי רוח מאלומיניום הוא העיצוב של לוחות האלומיניום. מדוע זה כה קריטי? יש אפשרות לבחור בלוחות עם העיצוב הפשוט ביותר. לוחות האלומיניום הללו הם בעלי מראה מתכתי במיוחד. זה אמנם זול יותר, אבל זה גם עלול לפגוע בחזות של הבית שלכם, כי השילוב של מראה מתכתי עם גג רעפים איננו כה מושך. אז מה הברירה השניה? לבחור בציפוי של אלומיניום אשר מחקה במראה שלו את הלוחות מעץ. כך שומרים על מראה טבעי, הגם שמדובר על אלומיניום לכל דבר ועניין! מהצד השני, כדאי לזכור שככל שהעיצוב של הציפוי הוא יותר משוקע ונראה יותר כמו עץ, כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

אז מהו טווח המחירים כיום?

מבחינת האיכות, לרוב כל מתקין רציני יבחר ציפוי ארגזי רוח מאלומיניום איכותי למדי, ולכן אין לכם יותר מידי מה לחשוש בנידון. המחיר כאמור נקבע לפי מ"ר, ולרוב יעמוד בין 150 ל300 ש"ח למ"ר אחד, כולל העלויות של העבודה עצמה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן